egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 szokásos
atyaég, hát az van, hogy kerek egy délelőttöm, plusz egy fél délutánom ráment erre a fránya sablonra, de megérte :) furcsa normális szerkesztőbe írni, és nem pedig mindenféle html-kóddal ellátva gondolatfirkászni, tényleg.
nem tudom mennyire volt jó döntés, hogy elköltöztem. igazából három hét alatt három barátnőmet sikerült elűzni a lassan már több mint egy éve használt blogol-ról, és nem akartam semmiféle nagyobb stressznek kirakni magam azzal, hogy én is áldozatául essek pár vadbaromnak... ettől függetlenül kiraktam a szintén régen olvasott leányzók linkjeit, és persze megpróbálom ezt is élvezni. na meg azt hiszem több előnye van a blogspotnak, mint az előző helynek.

még mindig beteg vagyok. két napja tart, ma elmásztam az orvosig is, de már sokkal jobban vagyok, csak már teljesen kikészít az itthonlét. sosem gondoltam volna, hogy inkább iskolába ülök be, minthogy itthon aszalódjak... mindenesetre vettem be nurofent, meg gyomorégés elleni cuccot is. még el kell másznom edzésig, hogy kifizessem az áhított csizmám egyik barátnőmnek, de természetesen nem edzhetek ma =_= úgyhogy lesz egy oda-vissza utam könyv nélkül.
hurrá

jut eszembe! a
follow my blog
arra való, hogy jelölhessetek követőnek, sajnos másképp nem megy :)
? "szokásos" was Posted On: 2010. október 29., péntek @8:44 | 0 hozzászólások ?

| Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?