egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 vasárnapi nyugi
még mindig beteg vagyok.
tegnap befestette mami a hajam, aztán felugrottam pár órára dórihoz (szerencsére közel laknak egymáshoz), és annyira finom palacsintát sütött nekem, meg olyan finom gesztenyepürét csinált nekem - cserébe elmosogattam -, hogy hű! nagyon jól éreztem magam, habár ő is szarul van. holnapra remélem kicsit jobban leszünk. elvileg ottalszom nála, mamit meg felköszöntöm szülinapja alkalmából. már hiányzik ez az őrült, pedig csak tegnap voltam nála. mindketten hullák voltunk.
dávid tegnap ittaludt. igazából nem mentünk sokra, csak annyira, hogy megállapította, ha tovább maradunk egymás mellett, csak szétfertőzzük egymást, így inkább elment apujához délután. elkísért előtte fülhallgatót venni (és olyan szart sikerült vásárolni, hogy atyaég!), de utána vettem magunknak kakaóscsigát meg sajtos-sonkás bucit. végignyammogtuk a hazautat.
igazából még csak fél négy, és fogalmam sincs mit fogok magammal kezdeni estig. lehet simsezek kicsit, csak fenelassú szegény gép. hajaj, megyek is!


- utólag is mindenkinek boldog halloweent :)) -
? "vasárnapi nyugi" was Posted On: 2010. október 31., vasárnap @15:35 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?