egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 egy őszinte vélemény egy kedves barátomtól
az első ami eszembe jutott az egész kapcsán (amit leírtál ma), az az volt, hogy csodálatos vagy. emlékszek, régen  mindig azt mondtam, hogy erősnek kell lenned, és mindent le kell küzdened. úgy tűnik, hogy ez mára teljesen beért,  mert a legjobb megoldást választottad minden problémádra ezzel a dávid helyzettel kapcsolatban. nem zuhantál magadba  és nem szenvedtél személyiségtorzulást, egy csomó barátoddal újra közelebbi kapcsolatba kerültél, akik ráadásul a  legjobb segítséget képezik a saját érzéseid és emlékek elleni küzdelemben.

mindennek tetejére, nem telt el a szíved haraggal és gyűlölettel, nem változtatott meg. ez pedig máris a  következőhöz kapcsol minket: nemesen bántál dáviddal. nemes, ez egy szép szó, és talán az egyik legszebb jelző, amivel egy embert illetni lehet.  ha valakire, akkor rád lehet mondani.
nem csak hogy nem érzel iránta haragot, dühöt, vagy utálatot, de még a segítségedet is felajánlottad annak esetére  ha nem akar depresszióba zuhanni.

nem fogok neked hazudni tinus, mikor írtad hogy dávid szerint csak megjátszod azt hogy boldog vagy, és az egészet  csak magadra erőlteted, eszembe jutott, hogy az elején én is gondoltam arra, hogy ez a helyzet. azért, mert nem  hittem volna, hogy egy ilyen dolog végét fel lehet dolgozni máshogy, mint szomorúsággal, keserves sírással, dühvel,  vagy gyűlölködéssel. már látom, hogy ez hülyeség, mert meg lehet csinálni. ha valaki, akkor te képes vagy arra hogy nem süllyedsz az  említett dolgok közé, hanem hibátlanul magadba olvasztod az egészet, hogy erősebb legyél.
hibátlanul, ez az a szó amit kerestem. el is mondom miért:

mikor petra dobott (bár kifejezetten rövid időszak volt, de azok voltak a legmélyebb érzelmeim), magamba fordultam.  rajtad kívül nem volt kihez fordulnom, bár most átgondolva,    miattad     nem lettem rosszabbul. furcsa hogy ez most esik le, megköszöntem már? hát tinus, köszönöm szépen.
a lényeg: én is feldolgoztam petrát, de én máshogy, mint te. az események magamba építése hibás volt, nem tökéletes, így én megváltoztam, sajna nem a legjobb irányba.

te? már látom, hogy mikor végre feldolgozod az egészet, a végeredmény olyan lesz számodra, mint egy hibátlan, és szinte áttörhetetlen páncél.
nézd el hogy az érzéseket fémekhez, téged pedig egy ötvözőtégelyhez hasonlítottalak, a kovácsmesterség a véremben van.
a lényeget valószínűleg érted, már ha sikerült kihalászni a rengeted dícséret között.
büszke vagyok rád, tina. élj tovább így!


köszönöm :)
? "egy őszinte vélemény egy kedves barátomtól" was Posted On: 2011. május 22., vasárnap @15:36 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?