egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 igazából
fogalmam sincs, hogy hogy kezdjek bele. az előző csodálatos bejegyzésemet kitöröltem, mert dóri folyton talált benne hibát, és egy idő után már csak engem parodizáltunk.
és igen, voltam nála most, akármennyire beteg is vagyok. szerencsére azért már a negyedik-ötödik hársfavirág teám után kezdek kicsit jobban lenni úgy igazán. jól éreztem magam nagyon, és borzasztóan jó volt sötétben hazabuszozni - azt leszámítva, hogy egy busz kimaradt, egyet meg el kellett engednem, akkora tumultus volt rajta ... - és zenét hallgatni. akármennyire szidja mindenki, én szeretem a korán sötétedést, mert ez jelzi, hogy jön a tél, a hó, a mikulás, meg a karácsony! csak néha nyomasztó tud lenni.
úgy érzem dáviddal most minden rendben. megint olyan minden, mint rég volt. nevetünk, szeretünk, élünk. mintha minden kezdene fellendülni! kezdem érezni a szünet igazi lényegét végre, pihenek, dórizok, dávidozok, és a betegségből kezdek kigyógyulni. finomakat eszem, nevetek, és még alvásra is van időm. holnap meg megyek mackóhoz aludni. nagyon várom!
valamint most szereztem be rengeteg új képet, és annyira tetszenek! már így is van egy rakat mappám hasonló képekből, de most nyolcvanezer linket kaptam egy barátnőmtől, úgyhogy kezdődik a képvadászat!
- erről jut eszembe, még a szünetben rendetrakok a gépemen! -
legyetek jók, nevessetek sokat!
? "igazából" was Posted On: 2010. november 2., kedd @21:25 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?