egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 kedves új élet!
szia,

kedves új élet! örülök, hogy látlak. soha életemben nem hittem volna, hogy ennyi szenvedést, és ennyi boldogságot lehet megélni egy órán vagy napon belül.
köszönöm, hogy megtanítottál arra, hogy lehessek újból nő. köszönöm, hogy segítettél szembenézni a problémáimmal. köszönöm, hogy megjárattad - és még mindig járatod velem a legrosszabb perceket. köszönöm, hogy megtanítottál arra, göndören sokkal többnek tűnik a hajam. köszönöm, hogy elhitetted velem, reggel igen is megéri kisminkelni magunkat, és igen is megéri a készülődés a ruháinkkal kapcsolatban is. köszönöm, hogy elkezdhettem fogyni, és hogy folyamatosan fogyok is. köszönöm, hogy megkaphatom álmaim alakját. köszönöm azt a rengeteg zokogó percet is - tudom, hogy megkönnyebbülök tőlük. köszönöm, hogy elhiteted, minden egyes rossz perc elmúlik egyszer, és valami sokkal jobb váltja fel. köszönöm, hogy megnézhetem magam újból a tükörben. köszönöm, hogy magamra mosolyoghatok a képeken, és köszönöm, hogy döbbenten nézhetek magamra. olyan pozitívan döbbenten. köszönöm, hogy embereket vonzottál körém. köszönöm, hogy új arcokat ismerhettem meg, akik eddig is körülöttem voltak, de soha nem vettem észre őket. köszönöm, hogy apró jelekkel biztattál arra, igenis van értelme tovább küzdeni és élni. köszönöm, hogy minden reggel csokizhatok és kávézhatok. köszönöm, hogy úgy táncolhatok, mint egy utolsó szajha, és lehetek olyan elvetemült, mint egy igazi vadóc lány. köszönöm, hogy lehetek úrilány, megközelíthetetlen, ugyanakkor valaki izgalmas, mosolygós, vidám, és szerethető leányzó. köszönöm, hogy minden reggel egy új napot kaphatok. köszönöm a gondolatokat, mert egészen biztosan elhiszem minden nap, hogy még van min küzdenem. köszönöm, akármennyire fájnak is. tudom, hogy a pozitivitás majd könnyebbé teszi őket.
igazából több dolgot nem értek, de tudom, hogy úgy gondolod, nem kell értenem. hogy ne kérdezzek, hogy csak éljem az életem. hogy maradjak egyedül, és várjam, amíg értem küzdenek. hogy legyek egy sokkal jobb ember, mint voltam, immáron a rossz tulajdonságaimat feldolgozva és kijavítva.
tudom, hogy mindenkinek vannak hibái. de másokat nem akarok bántani velük. most már sokkal jobb ember vagyok, és leszek. talán még milliárdnyiszor jobb !! és ennek nagyon örülök :)


becsomagolatlanul érkeztél, szétesve. nekem kellett elkezdenem összeraknom téged, és nekem kellett minden egyes centiméteredet megtervezni. megkaptalak, akár egy kartondoboz kifeszített mását, és én dönthettem el, hogy alkotok belőled dobozt, hogy csomagollak be, és a legfontosabbat: mivel töltelek meg. tudod, nagyon nehéz munka vagy, de tudom, hogy megérsz ennyit.

egyet kérek tőled csak kedves új élet!
hadd érezzem megint fontosnak magam. hadd érezzem magam megközelíthetetlennek, de ugyanakkor olyannak, akiért megőrülnek. hadd érezzem megint azt, hogy küzd értem. hadd érezzem azt, hogy igazán megérek ennyit.  hadd érezzem azt, hogy érek annyit, hogy megosszák velem az életüket újra. hadd érezzem, hogy segíthetek, de már egészen másképp. hadd érezzem, hogy segítenek a jelenlétükkel. hadd érezzem, hogy csodálatos vagyok a számára megint.
hadd érezzem, hogy szeretnek.


hadd érezzem, hogy újra fontos vagyok
? "kedves új élet!" was Posted On: 2011. május 22., vasárnap @20:55 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?