egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 szeretlek

ha visszaforgathatnám az időt, talán úgy két és fél hónappal ezelőttre, elmondanám, mennyire hálás vagyok neki ezért a 17 évemért, amiért mindig itt volt mellettem. talán mosolyognék kedvesen, és meghitten, miközben átölelném, és megpuszilgatnám az arcát, és az orrát közben, amivel még 13 éves koromban szórakoztunk. talán megköszönném neki, hogy mennyire hálás vagyok neki azért, amiért ott volt az első szerelmi csalódásomnál, az első igazi tánc fellépéseimen, az első baráti összeveszésemnél, és mindig ott volt, amikor anyuékkal összekaptunk. kiállt mellettem, és az ő maga végeláthatatlan türelmével és szeretetével adott nekem akkora lelki erőt a nehéz időkben, amiért örökké hálás leszek neki. évekig vágyott az egyetlen keresztapukámmal egy olyan kislányra, mint aki két hónappal ezelőtt született meg. felemeltem kezeimet róla, ezentúl hivatalosan is úgy éreztem, megérkezett nekik az az ajándék, ahova én már nem kellek. felnőttem, az életemet egyedül kell rendeznem. ezentúl már a felnövőben lévő barátnőkkel kell majd megosztanom a legtitkosabb dolgaimat, és ezentúl majd havonta egyszer vagy kétszer látjuk egymást életem első igazi unokahúgával és vele. 

tegnap reggel nyolc órakor rémálomra ébredtem. és még most sem vagyok képes felébredni belőle.
azt várom, hogy felkelek. felkelek, és őrülten dobogó szívvel megyek az arcomat megmosni, hogy felhívhassam az egyetlen keresztanyámat, hogy "Képzeld Niki, mennyire szörnyűséget álmodtam!"
mégis megtörtént.
megtette
zokogok

tegnap reggel nyolc órakor egy olyan sms-t küldött anyukámnak, amitől tönkretette az egész családot, az összes szerető ismerősét. 
a keresztapám hajnalban dolgozni indult
később ő megetette a kicsit, betakargatta, elaltatta, majd írt egy sms-t anyukámnak, aki a nővére és egyben legjobb barátja is. búcsú sms-t. hogy mennyire szeretett minket, és vigyázzunk a kislányára, mert ő nem képes eléggé szeretni. és nagyon szereti a férjét.
megvágta magát, és leugrott a negyedik emeletről. ki, az ablakon
olyan szinten fájdalmas belegondolni abba, amit tett, hogy képtelen vagyok másra gondolni. a tudat úgy hasít belém, hogy azt hiszem, beleőrülök

ÉL
két betű

még most is

 küzdöttem érte. úgy küzdöttem érte, mint még soha. nem voltam képes sírni. 
fogalmam sincs, hogy volt lelki erőm. fogalmam sincs
anyukám sikított, kiabált, ordított, sírt, apukám két utcával arrébb volt pont vásárolni nekünk. mi busszal 40 percre lakunk, így nem lehettünk ott
a nagymamám és az apukám látták
látták őt, ott
ott a földön, összetört koponyával, állkapoccsal, csigolyákkal, medencékkel, légmellel, és deréktól lefelé eltört összes csonttal
le akarták vágni mindkét lábát, de küzdöttünk, és helyrehozták
és lélegzett
mozgott
végig
küzdött, és én küzdöttem érte
nem hagyhatsz itt, nem teheted ezt meg velem, se mással!
nagyon szeretlek

mesterséges kómában fekszik egy többórás műtét után a balesetin
10 nap
tíz napon keresztül lesz életveszélyben
az orvos szerint minden egyes napért hálásnak kell lennünk, de megmenthető
nincs más hátra, mint remélni
reménykedni, hogy élni fog, és felépül

keresztanyu! 
hálás vagyok neked, hogy itt voltál, és itt vagy nekünk. hálás vagyok, amiért átsegítettél mindenen. hálás vagyok hogy ennyire szerettél és szeretsz, hálás vagyok, amiért életem legmeghatározóbb személye vagy.
és sajnálom
sajnálom, hogy nem vettük észre. sajnálom, hogy nem tudtam elégszer elmondani, mennyire szeretlek, sajnálom, hogy a növésemmel kapcsolatban azt hitted, hogy már nincs szükségem annyi beszélgetésre. sajnálom, hogy nem mondhattam el elégszer mennyire mennyire de mennyire

szeretlek


az unokahúgomat tegnap óta mi neveljük. a lelkileg teljesen összetört keresztapám hozzánk fog költözni, a nappaliba. a nagymamám amíg dolgozik anyu és apu, valamint keresztapu minden reggel 40 percet buszozik hozzánk, és délutánig vigyáz a már húgomként tekintett unokahúgomra
nem tudom mi fáj jobban. nem tudom, hogy egyáltalán hogy vagyok képes erről írni. 
szavakba önthetetlen
szavakba önthetetlen
olyan szintű fájdalom és szomorúság, csalódottság uralkodik most a szívemen, hogy nem tudom mikor éreztem ilyet utoljára
nem tudom
hogy tehette meg? hogy volt képes ilyet tenni? hogy bírta élete legnagyobb rémálmát valósággá formálni?
hogy juthatott ilyen szintre úgy, hogy senki nem vette észre rajta?
hogy volt képes itthagyni a saját kislányát, és a férjét, egymagára?
hogy volt képes azt hinni, hogy nem szereti eléggé őt?
hogy volt képes egyáltalán ilyenre?
előre tervezte? fokozatosan esett depresszióba? 
sokk alatt állok tegnap óta
olyan trauma ez most, hogy fogalmam sincs hogy dolgozzam fel
sírjak, ne sírjak?
beszéljek, vagy ne beszéljek róla?
aludjak, vagy járkáljak fel-alá?
gondolkodjak, vagy ne gondolkodjak?
reméljek vagy sírjak?
esetleg mindkettő?

a szemeimet vörösre sírtam, és nyugtatóval voltam képes elaludni
még most is hat azt hiszem
képtelen vagyok úgy sírni egész nap, mint tegnap
nem tudok megtenni egy lépést se úgy, hogy ne jusson valamiről eszembe
miért nem szólt?
MIÉRT?
miért nem vettük észre?
miért?
képtelen vagyok elhinni
képtelen
annyira fáj
annyira
hogy hasít
szétszed
széttép
szakít
nem! nem tudom leírni mekkora fájdalom!

képtelen vagyok rá
nem tudok róla beszélni
sajnálom
? "szeretlek" was Posted On: 2010. november 6., szombat @11:32 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?