egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 ha így, ha úgy

hát, talán ez lennék én. egy nagy, összezavart valami. néha én is csak ilyen elképzelt csodálkozó arccal bámulnék az életemre, a történésekre. ez a lány is biztos ennyire kiváncsian és meglepődve néz valamit, mégis a tartása érdeklődő.
érdeklődés
hát, nem is tudom, hogy jellemző ez-e most rám. igazából persze, érdekel minden, ami történik. de minden fáj. nagyon is. és ha elkezdek gondolkodni, csak úgy száguldok az ismeretlen felé, a fájó dolgok felé, a még fájni fogó dolgok felé, és a legrosszabb felé: ami most van.
tudom, ez egy kicsit pesszimista az előző bejegyzéseimhez képest.
nem fogom azt írni, hogy nem tudjátok elképzelni mit érzek. sosem tudja senki elképzelni, mit érezhet a másik. csak viszonyítani tud. én valami olyasmihez hasonlítanám, mint amikor minden nap megküzdök valamivel. olyan iszonyatos erővel lendülök végig a napon, hogy néha magamon is megdöbbenek. minden egyes reggel úgy kelek fel, hogy fáj. aztán elkezdek másra gondolni, de valamiért az agyam annyira tompa még, hogy képtelen tudatosan elkalandozni más felé. mert úgy sem menne. utána megrázom magam háromszor gondolatban, és fogmosás közben hajtogatom, hogy épp mi vár rám ma. hogy épp ma mit fogok csinálni, vagy hogy a nap délelőtti és délutáni részét - amikor emberekkel vagyok -, hogy teszem vidámmá. aztán mindig eljön a pillanat, amikor haza kell menni, és azt veszem észre, hogy egyedül vagyok. és akkor megint jönnek a gondolatok. az igazság, amivel nem merek szembenézni lassan három hete. az egész.
egyszerűen olyan erővel csinálok végig minden napot, hogy nem értem hogy nem törtem még össze.
azaz rosszul fogalmazok
összetörtem, de mégis tartom magam
mert tudom, hogy van megoldás

hogy most lassúak a dolgok, és habár a szívem akkor ezerkétszázat ver, és a gyomrom is görcsbe rándul
megoldódik
ha magamtól, ha könnyedén, ha nem, megoldódik

nagyon nehéz, borzasztóan nehéz
de ha így, ha úgy, át kell élnem
szeretettel


kicsit aggódom. túl keveset eszem mostanában, és túlságosan nem kívánok semmit. folyton a mérleget bámulom. 

nincs étvágyam az élethez ...
? "ha így, ha úgy" was Posted On: 2011. május 26., csütörtök @20:47 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?