egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 felemészt
egyszerűen nem tudom mit írjak.
fogalmam sincs
borzasztóan mérges vagyok
nagyon
csalódott, és végtelenül szomorú
belül teljesen felemészt
nem tudom. teljesen. tényleg. éjszaka arra ébredtem, hogy egész testemből remegek, és öklendezek, mint egy őrült, aki még hányni sem képes. 5 napja nem alszom normálisan.
kimerült vagyok, időre lenne szükségem, sok időre
nagyon sokra
de ez a baszott világ nem vár rám
nem vagyok képes tanulni. nem megy. nem tudok semmire koncentrálni. szétmegy mindenem, iszonyatosan frusztrált is vagyok, és nem tudom kiverni a fejemből
ránézek a kislányra, és annyira aranyos. odáig vagyok érte. de akárhányszor ránézek, folyton őt látom benne

nem megy, az istenért, és mindenki sajnálkozik
ne sajnálkozzanak! nem kérek belőle!
csak valaki mondja, hogy nem történt meg
tényleg
hogy ez csak egy álom
egybefolynak a napok
és nagyon fáj
nagyon
sírok

? "felemészt" was Posted On: 2010. november 9., kedd @18:37 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?