egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 STARTschool
egyszerűen annyira furcsa! olvasom a blogokat, olvaslak titeket, lányok, és igazán még mindig nem fogtam fel a dolgokat: vége a nyárnak. igazából többször próbáltam emlékeztetni magam, hogy ne fogjam fel úgy ezt a nyaram, mint a többi végét, mintha világvége lenne, hanem álljak pozitívan hozzá, ez a vidámság ugyanúgy folytatódni fog év közben is. csak annyira furcsa! emlékszem mikor még néhányótok májusi bejegyzéseit olvasgatva azon siránkoztunk, hogy az utolsó hetek már kínszenvedések, és mindjárt itt a nyár, a pihenés, a szabadság. és tessék! itt vagyunk. vége. azt hiszem életem leges-legjobb nyarát tudhatom magam mögött. természetesen a jókedvem, az ambíciózusságom, a vidámságom folytatódik, de még annyira furcsa iskolába járni! azaz az a furcsa, hogy nem fogtam fel, ezáltal nem szenvedek. lévén, hogy másfél hónapja reggel fél 7-kor keltem folyamatosan keresztanyukámból kifolyólag, meg se kottyant a kelés, inkább az, hogy suli van - no meg a szülinapom. :)) annyian köszöntöttek fel, atya ég! el sem hiszem hogy nagykorú lettem. egyszerűen ültem a buszon is, gondolkodtam itthon is, át akartam érezni a pillanatot, mosolyogni, minden, és igazából rájöttem, hogy mivel minden nap boldog vagyok, ez a nap is csodálatos volt, talán csodálatosabb, mint a többi, de jajj :))) szóval mivel az igazi családi buláj holnap lesz, azt vártam jórészt, így aznap az osztálytársaim leptek meg 'csak'. kaptam tortát, és paulo coelho könyvet is, IMÁDOM !!

annyira-mannyira kiváncsi leszek a holnapra is. remélem minden jól telik :))

ráadásul a nyelvvizsgán is túl vagyok!

ebben az évben pedig vár rám egy emelt szintű angol érettségi, és egy infó érettségi. reméljük a legjobbakat! :)) <3


? "STARTschool" was Posted On: 2011. szeptember 3., szombat @0:06 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?