egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 
 

a francba is! itt az ideje lezárni a múltat? 
egyáltalán hogy lehettem ekkora kétségbeesett eszement régebben, hogy képes voltam megjegyezni, és azóta nézni? egyáltalán miért érdekel? mi a francért voltam képes azt nézni, vajon az ő fejében mi jár? vagy egyáltalán ő is úgy érzett-e, ahogy azt nekem elmondták? miért érdekel? egyszerűen borzasztóan elegem van abból, hogy előtűnik ez az egész 2-3 hét, mint egy rémálom. néha álmomban is, de elég, ha csak néha-néha eszembe jut. egyáltalán miért sirat meg ez az egész? miért bánt, még mindig?

szörnyen fájt, szörnyen. 
nem mutathatom magamat gyengének. nem vagyok gyenge. jól vagyok.
de akkor is túl kell lépnem, az istenért. magamért. magunkért. a kapcsolatunkat hiába nem befolyásolja. egyszerűen csak az én pillanatnyi kedvem képes teljesen letaglózni.
folyton felkavar, folyton. eszembe jutnak a reggelek, az, ahogy a tictacjaimat szopogattam, az orbáncfűtea, az esti tabletták, az, amikor mentem-és jöttem buszokon, amikor eltévedtem egyedül, és akaratlan vettem észre, hogy oda tartok, ahova már nem kell, hogy menjek. mind, mind mind! mióta érdekel engem a múltam? mióta rágódok én ilyen dolgokon? ezt ezer éve nem csináltam. akkor is jött egy pillanat, mikor eldöntöttem, lezárom.
és azt hiszem ez az a nap, amikor ma ezt megteszem.
megtörtént. igen, megtörtént. fájt. neki is, nekem talán jobban. nem tudom. nem akarom emberek fájdalmát méregetni. tanultunk. azt mondta ő is, sokat. azt mondta, nem jelentett neki semmit. nem várok bizonyítékot. nem várok semmit, csak hogy elmúljon. hogy úgy érezzem, megint igazán fontos vagyok. hogy első. olyan, akit a tenyerén hordoz, és nem számít más.
nagyon szeretem, és szerencsére az idők változnak
eszméletlen jól érzem magam vele
megváltoztunk. ő is, én is. abszolút. én megállás nélkül azon vagyok, hogy élvezzem az életet, és egyre jobb, és jobb legyen. őszinteséget várok, várunk, mindig. úgy érzem jó irányba haladok. de az aggódásaim visszahúznak.
mindenkinek van hibája, nem? miért akarok megfelelni? tökéletesen elég vagyok. nem sok, nem kevés. beteljesítem teljesen. sugárzom.
nem vagyok hajlandó egy ilyen ember miatt kevésnek érezni magam. elmúlt. megtörtént. lezártuk. akkor miért kérdezem azt, hogy vajon ő is?

mindenképp megbeszélendő dolog.
én tudom, hogy ma szépen elbúcsúzom attól a két vagy három héttől, amit akkor átéltem.
már nem előrébb visz, mint akkor.
hátráltat


de tinus előretör!
? "" was Posted On: 2011. július 19., kedd @12:13 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?