egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 szupernő
 

igazából tökéletesen jól vagyok. :) de tényleg! ez a nyaram eddig egyszerűen szuperül alakul. nem gondoltam volna, hogy ennyire jól fog sikerülni. talán azért van így, mert sokat változtam. a hozzáállásom a dolgokhoz - és még sorolhatnám. értékelek dolgokat. szélesen mosolygok. sokat strandolok, barátnőzök - és ha már itt tartunk, fantasztikus két napot töltöttem Laurával. ez a lány fantasztikus. és egyszerűen nekem is fantasztikus kedvet csinált. hirtelen úgy érzem bármit elérhetek. akármit. én vagyok a szupernő. és tudom, hogy minden, amit szeretnék, valósággá válhat. és ez annyira jó!
a nyár alapvetően most a strandolásokról szól, a kelly clarkson számokról, az új zenéimről, dávidról, a sok nevetésről, a néholi sütögetésekről, az angolozásról, az olvasásról, az utazgatásról, és tulajdonképpen minden olyan dologról, amit szívesen csinálok. :)) ráadásul augusztus második hetében dáviddal is nyaralunk négy napot. tudom, hogy fantasztikus lesz az is :))
azon gondolkodtam valamelyik nap, hogy a kedvenc Paulo Coelho határidőnaptárom, amit még tavaly augusztusban kaptam, és januártól kezdődött, végig van írva eddig. hihetetlen. rengeteg naplóm volt, egészen 2000 óta, megrögzött naplóíró vagyok. azóta azonban ezeket felváltotta a blog, de azt hiszem, ez életem első olyan határidőnaplója, aminél minden egyes napot végigírtam. beszéltem benne jó napokról, rossz napokról, félelmekről, nyűgről, nevetésről, mindenről. annyira jó. pont a 18. évem előtti évet jellemzi. ez a bűvös 17-es azt hiszem tényleg igazán jól sikerült. azt hiszem majd a szülinapom előtti nap elkezdem igazán végigolvasni. ráadásul minden hónap végén összegzést csinálok a pozitív történésekből. és olyan jó visszaolvasni mennyi szuper dolog történt velem.. :))
minden egyes napom fantasztikus. nyamm. jó élni! :))
azt hiszem jövőhéten megyek mamihoz hajatfestetni. olyan nagy már a hajam, szent szűz ég! legyen még kétszer ekkora és ennyi. ahh.

írjatok kívánságlistát!
ti mit kérnétek, ha egy napra megkaphatnátok életek dzsinnjét? :))

szép napokat !


- szivecske -
olyan gyorsan telik a nyár, és olyan jó minden egyes nap!
? "szupernő" was Posted On: 2011. július 15., péntek @8:43 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?