egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 szikrák
néha borzasztóan irritálnak dolgok. itt vannak például a félelmeim. tudom, hogy amióta újra kapcsolatban vagyunk - már fogalmazhatunk így is akár - nem jelenti azt, hogy megint olyan leszek, mint rég. sőt, egyáltalán nem. tudom, hogy az életem folyamatosan változásban van, és valamiért folyton úgy érzem, el kéne engednem magam. az elején, tudjátok, olyan érzésem volt, hogy rettentően ura kell hogy legyek dolgoknak. végülis hetekig kellett megküzdenem azzal, ahogy az életem hullámvasútként egy hatalmas lejtőn zuhant le, és teljesen megváltozott. helyt kellett állnom egy olyan szituációban, amit a mai napig nem tudom, hogy vészeltem át így, ilyen felfogással. egyedül az a mondat mentett meg a totális depressziótól, hogy túl kell lépnem ezen, és egy új lehetőség, hogy végre megtanuljak kicsit magamba szeretni. egyedül lenni. olyan dolgokat csinálni, amit egy normális tizenhét éves lány csinál. élvezni az életet. tudjátok. ezek tök normális, mindennapi dolgok. lustálkodni. sminkelgetni. tükörbe nézni. filmet nézni. mosolyogni. kifeküdni a napra. sétálni. elmenni valahova valakivel, barátnőkkel akár. vásárolni. sminkeket, ruhákat, egyaránt.
valamiért ezeket a dolgokat teljesen elhanyagoltam. erről nem ő tehet, én tehetek. olyan boldogságra leltem benne, ami valami egészen más oldalát mutatta az életnek. szebb volt, jobb volt vele lenni, mint bármi mást csinálni az életemben. az egész nem állt másból csak a tanulásból, táncból, dóriból, de ezek mellett legfőképp belőle. egy idő után teljesen megszokottá vált minden. én ugyanúgy éreztem, csak egészen másképp, valami mély szeretettel. hiányzott az izgalom. hiányzott már egy idő után minden. 
nem, egyszerűen nem szeretném ezt a régi életstílust folytatni. nem akarok gyenge lenni, nem akarom ezt szajkózni még sokáig. érzelmes ember vagyok. vannak pillanatok, mikor elgyengülök. úgy érzem most egy olyan utat járok, ami a magam keresésében majd/és megtalálásában leledzik. miután a dolgok jóra fordultak, és valami új reményt csillogtattak, úgy éreztem, ezt a görcsös odafigyelést, amit előtte három hétig minden egyes napomba belefektettem - hogy ne gyengüljek el annyira, amennyire valójában érzem magam -, továbbra is fennállt, csak már egészen másképp. tervezgettem, mikor mit csináljak, merre menjenek a dolgok tovább. már nem volt görcsös a dolog, szimplán a saját javamból alkotgattam és figyeltem az érzéseimre, mindendre. most mégis úgy érzem, el kell engednem magam. egy-két napja még lefekvés előtt azon gondolkodtam, szeretném, ha az a pár hét, vagy az az összegyűlt dolog valahogy a legkevésbé zavaróbb formában feloldódna, és feldolgozhatnám az egészet teljesen. mert minden annyira szép most, komolyan, ugyanakkor a lelkem sokszor képtelen kitörölni emlékeket. és félreértés ne essék, ez nem akadályoz semmiben, egyszerűen még nem lettek teljesen feldolgozva. már dolgozom a dolgokon, és tudom, hogy amint teljesen elengedem magam, mind eltűnik. valahogy úgy érzem, sínen vagyok, de nem fogok tudni tovább haladni, ha félek a kockázatoktól, veszteségektől, és a régi 'mi lesz ha..' mondatokat szajkózom. én már rég nem az a tina vagyok, aki talán egy éve lehettem. teljesen megváltoztam felfogásilag, külsőre, mindenhogy. és azt hiszem sokkal jobb így. tudom, hogy amúgy sem változtathatnék rajta, de szeretem azt, ami most van, akivel/akikkel most megoszthatom mindezt. azt hiszem már úgy igazán elkezdtem értékelni a jelent, a mostot, és elkezdtem a mostban élni. próbálok nem sietni, és nem felhúzni magam olyan régi apró dolgokon, amiken régen teljesen kiborultam. néha megszólal egy hang a fejemben, hogy "hé, és akkor mi történik, ha késel tíz percet? éld az életed, semmi nem történik, ha az aktuális szabályokat néha megszeged!"
és ilyenkor próbálok hallgatni rá. na meg dévre. azt mondja makacs vagyok. talán igaza van. 
most azt szeretném, ha a dolgok egyszerűen csak pont annyira lennének az irányításom alatt, amennyire szükséges. szeretném, ha az érzelmek csak áramlanának, és mindent a lehető legmélyebben és legjobban átélhetnék, mint eddig. tudom, hogy ez csak egy kis megtorpanás most, mert eszembe jutottak a régi félelmeim. tudom, hogy az egyetlen megoldás, ha szembenézek velük, és legyőzöm őket. hagyom, hogy feloldódjanak, majd szépen tovatűnjenek. már rég nem azt fogom alkalmazni, hogy hagyom, hogy elfojtódjon, aztán azt higyjem, elmúlt. nem, ezzel nem szeretnék élni.
szeretnék egyedül lenni, vígan, sorozatozgatni, bár a tanulás kicsit lehangol, de tudom, hogyha élvezettel ülök neki, pikk pakk befejezem. aztán szeretnék olvasni, a kertben iszogatni, eszegetni, nyammogni, találkozni valamelyik barátnőmmel - bár még nem tudom kivel, és látni dávidot. vele lenni, nevetni, szórakozni, ölelkezni, pusziszkodni. csinálni valami kis meglepit. és szeretném látni dórit is! kávézni. szenvedni a melegben. ebonyzni. nevetni, fetrengeni, aludni, minden! hiányzik ő is.
és lám, a szikrák megint itt vannak
itt, minden egyes pillanatban (:
? "szikrák" was Posted On: 2011. június 25., szombat @21:26 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?