egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 hercegnő

nyammogom a toffifie csomagomat, és a táskám készen áll a holnapi indulásra. már csak pár dologgal kell kiegészítenem, és holnap ezzel battyogok át édeshez. tegnap nagyon jó volt, meglátogattam laura barátnémat. megállapítottuk, hogy a neki sütött tortámba még egy kamionnyi cukor kéne, de nagyon jó. valamint kaptam sok-sok szép motiváló vidám képet. meg ajándékot. kagylókat. és hello kitty füzetet :3 itt mosolyognak rám a bal oldalamról.
gyújtottam ma füstölőt, de több volt az égett szaga, mint maga az illata. pedig olyan szép kis dobozkája volt! azt hittem ez is olyan, mint a többi. de nem.
mindjárt grace klinikázom. punnyadós nap volt ez a mai, de ilyen is kell. kicsit aggaszt a súlyom. az utóbbi két napban eleresztettem magam, de szerintem ez is csak annak köszönhető, mert azon gondolkodtam közben, hogy el ne hízzak. de adok én a kalóriáknak! pár hét múlva úgy is 4 kilóval kevesebb leszek .. :) már így is a 9. mínusznál tartok. cél a 13!
fura, mostanában csomó gondolat száll meg, amiket szívesen leírnék, de mire odáig eljutok, nincs kedvem
a hajam megint nő le, amit részben utálok, de rájöttem, hogy betegesen gyorsan nő. de tényleg. másfél vagy két hete volt festve, és megint lehetne menni mamihoz... hihetetlen! szeretném ha leérne a cicim alá. igen, oda. már jó úton haladok felé.
tulajdonképpen nem tudok mit írni. sok összevissza mosolygós gondolat jut eszembe.
ahh, vajon ezt a sok szép képet felrakjam a falamra? igen. ez lesz a legjobb :)) és szép kis mosolygós-vidám-hercegnős falam lesz.
olyan édes volt laura tegnap! anyukája bejött, miközben a hajamat göndörítettem, és ilyet szólt: " igen, épp a hercegnőből még hercegnős kinézetet csinál "
olyan aranyosan hangzott a szájából, amikor azt mondta rám: hercegnő :))
sütögethetnékem van. de nem magamnak, hanem úgy másnak. nagyon. valami fincsit csinálnék. mondjuk tiramisut, de azt már annyiszor csináltam! - bárkit függővé teszek vele, hogy fényezzem magam -
lehet holnap sütök valamit, ha anyu megengedi
még szép, hogy megfogja!
mondjuk meggyes piskóta? hmmm ...
nem tudom még

olyan mosolygósanszuperül jó most itthon ücsörögni :))
? "hercegnő" was Posted On: 2011. augusztus 6., szombat @20:09 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?