egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 lista
eljutottam arra a pontra, amikor veszem a jelzést: pihennem kell. ma suliban rosszul lettem (több napja fáj a két fülem, a homlokom, az orrom, a fejem, stb. - arcüreggyulladás), és anyu győzködött a telefonba, hogy menjek haza. mostanában eléggé összekavarodtak a dolgok a fejem felett, és azt sem tudom, mihez kezdjek. nem szeretem, amikor a dolgok az irányításom nélkül folynak, és mindig is utáltam a 'majd lesz valami' kijelentéseket.
sok dolog van, amit el kéne intéznem, és azt hiszem ha nem rendszerezem őket most, akkor sosem fogom. márpedig kell. lássuk csak
köszönöm, azt hiszem ennyi lenne. megyek, pihenek, és próbálom elhinni, hogy mindent meg tudok szervezni, és elhitetem magammal, hogy nem vagyok idióta amiért ilyeneken stresszelek.

csók


ui: esik a hó!


- de ha tizedikén esni fog, nem tudom mit teszek. lehet hideg, de ne essen semmi az égből! köszi! -



? "lista" was Posted On: 2010. december 1., szerda @11:24 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?