egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 múlik
 
' az idő múlik: még ha lehetetlennek tűnik is. még akkor is, ha a másodpercmutató minden egyes kattanása olyan fájdalmas, mint a vér lüktetése a felsebzett bőr alatt. nem egyenletesen múlik, hanem furcsa megiramodások és hosszan tartó, üres ácsorgások követik egymást, de mégiscsak múlik...  '
Stephenie Meyer

nem, nem, nem akarok szembenézni velük! nem akarok tudomást venni róluk. nem szeretnék azzal szembesülni, ami most van, nem szeretnék farkasszemet nézni az állapotommal. nem akarok hallani a problémáimról, és nem akarom észrevenni a betegségeimet. nem akarok egyszerűen semmit, az ég világon semmit észrevenni, ami hozzám tartozik. egyszerűen nincs hozzá erőm - vagy kedvem - vagy hangulatom, nem tudom elmagyarázni. egyszerűen csak vagyok, lézengek, bolyongok a világban, és jelenleg teljesen erőtlennek érzem magam. fogalmam sincs, hogy magyarázzam meg.

talán szorongok. lehet, nem tudom, hogy mit jelent. lehet ez a szorongató érzés, fogalmam sincs. folytonos lelki blokkban érzem magam - vagy miben, és nem tudom másképp megmagyarázni, hogy mi van velem. igazából az elmúlt X bejegyzésem borzasztóan negatív volt. és ez sem lesz másképp. nem tudok mit tenni, ez van.nem akarok magammal foglalkozni, és nem akarok magamban lenni. én csak akarok valakit, valaki, aki most itt van, átölel, és kisírhatom magam. vagy talán ezt sem akarom.nem tudom! fogalmam sincs. talán csak azt szeretném, hogy legyen valaki. legyen valaki, aki itt ül mellettem, véletlenül sem onnan valósi, ami miatt a legtöbb dolgot látom. legyen valaki, aki azt mondja, hogy normális vagyok, és nem ment az agyamra az egész. legyen valaki, aki egyszerűen csak van mellettem. nem zaklat, csak hallgat, és nem néz hülyének semmiért. akinek elmesélhetem, hogy ki is vagyok a felszín alatt, valaki, akinek gond nélkül mesélhetek azokról a dolgokról, amikről nem merek sokat még annak sem, akiben igazán megbízom.

fingom sincs mi bajom van

de borzasztó frusztrált vagyok, feszült, és nem akarok következő napot. nem akarok azutánit sem, és az azok utánit sem. nem várok semmit. még a karácsonyt sem. pedig a kedvenc ünnepem. még a télapó is, de annak sem örültem. a szilvesztert meg aztán végképp nem várom. nem várok én semmit. én csak rohadtul el akarok menni valahová, meg akarok inni egy forró kávét, ülni akarok, és bámulni ki, a fejemből. nem akarok itthon lenni, se suliban, se máshol, se a törifüzet felett. sehol!


csak valahol nagyon messze
mert megint elfáradtam
? "múlik" was Posted On: 2010. december 8., szerda @16:48 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?