egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 elmélkedés
 

igazából egy ideje próbálom már beállítgatni a zenét, de nem akarja az igazságot. 
elviekben esett az eső, meg mindenki nyávog, hogy borús most minden, de szerintem így is jó. nem azt mondom, hogy fájdította volna a szívem, amiért nekem itt kell feküdnöm egy hete benn, és valamiért semmit nem érzékelek a kinti időjárásból, azért én örülök mindennek. a betegségem nem telt valami kellemesen. mondhatni, tovább húzódott, mint képzeltem, 2-3 napnál sosem voltam tovább beteg. sőt, szinte egyáltalán nem vagyok beteg. most meg megkaptam. lázastul, fetrengéstül, mindenestül.
végignéztem lassan másfél évadot a született feleségekből (5-6), és igyekszem beérni a tv-vel. bár azt sem tudom ők most melyik évadot adják. őszintén szólva úgy is gépen nézném ha a hetediket adnák, akkor is. ugyanis vaaan szuper torrentem, amit nagybátyám felajánlott. és most örülünk. tehát jelenleg a kamillatea az éltető erőm, a takaró a legnagyobb mentsváram, és a meggybefőtt az egyetlen örömöm.
lehet refluxos vagyok. nost, hogy mondjam... egy hét alatt kompletten négy kilót fogytam. sosem voltam az a fogyós-típus, imádom az édességet, enni meg annál inkább, ugyanakkor kompenzálom az edzéssel. de most, hogy nyelési problémáim vannak - nyelőcsőgyulladás ? -, ami azzal jár, hogy minden egyes nyelés (legyen az kaja vagy víz) olyan mellkasi fájdalmam van, hogy betojok, valamiért elment az étvágyam. persze, már lassan annyira megszoktam, hogy egészen jól legyűrök egy zsömlét anélkül, hogy szitkozódnék, és sírásig szenvedném magam. aztán, nagyon fáj a torkom is, de eszméletlenül. és a kamilla teán semmit nem kapok rá. ahogy a hőemelkedéses lázamra sem. most egy ideje szerencsére csak néha hőemelkedésem van, szereti a hőmérő a 37.5 számot, így most nyugis vagyok. ma reggel meg semmi lázam nem volt, hál'istennek. ugyanakkor az orvos mint említettem, refluxra gyanakszik. túl sokat ég a gyomrom, túl gyanús a mellkasi fájdalom, és őszintén szólva én nagyon nem szeretném életem végéig gyógyszerezni magam ... tudjátok mit jelent ez?
azt, hogy nincs több csoki. azaz van, gyógyszerrel. se jó kis starbucks kávék, dórinál iszogatós tejeskávék, reggel iszogatós kávék, semmi! és még sorolhatnám mennyi minden. őszintén remélem, hogy nincs ilyen problémám. kaptam valami savlekötőt, reggel és este szedem már pár napja. de a mellkasi dolog nem múlt el, ahogy a többi tünet sem. majd ma anyuval megyünk a dokinénihez. és most már marhára örülnénk, ha írna nekem bármit, amivel jól lehetnék végre. szép dolog az itthon fekvés, őszintén szólva ellennék még ezen a héten... olyan jól esik itthon lenni kicsit. de ugyanakkor már most idegesít, hogy csomó edzést kihagytam, és nagy lesz a lemaradás. ahogy az is, hogy szombaton versenyem lenne, amit ha visszamondok, rohadt mérges lesz a kedves duótársam, akiből újonnan kezd elegem lenni. múltkor is beteg voltam, nem érti, hogy fulladozó köhögéssel és lázzal rohadtul nem tudok edzésre sem lemenni, nemhogy versenyre... mindegy. ha esetleg rendbejönnék csütörtökig, valahogy összekaparunk valamit két nap alatt. és megint ő csinált mindent, amikor annyira jól elterveztem, hogy én megcsinálom, és megmutatom neki, mennyire jó vagyok. ehhez képest ... de hogy teljesen őszinte legyek, így ehhez a versenyhez sincs kedvem. tudom, hogy megint elkapkodott lenne, és nekem szükségem lenne még egy nyugis hétvégére. de szintúgy stresszelek a magánangoltanár miatt is, akit kevésbé szeretek már... semmire nem tanultam még, erőm sem volt. én erre még nem állok készen. majd a jövőhéten.. olyan szép lenne. akkor elkezdhetnék mindent, és újult erővel vághatnék bele. mondjuk olyan péntekre jól lehetnék. és akkor süthetnék profiterolt hétvégén, mert most nem sikerült a betegségből kifolyólag. meg lehetnék dáviddal - szent ég, 9 napja nem is láttuk egymást !! -, és dórival is. jó lenne. az angol tanárt meg csak kedden látnám. az is szép lenne. és anyu szépen kicsikarja belőle a pénzünket. valahogy még régebben éreztem, hogy nem ő kell nekünk. jó, meg minden .. csak drága. hajaj, na mindegy. nem kéne már most stresszelnem, ugye? szépen nyugodtan ücsöröghetek itt tovább, félig szenvedve a köhögéssel és egyéb dolgokkal. de adele-t hallgatok, és ez megnyugtat.

és jé, még a nap is kisütött :)
? "elmélkedés" was Posted On: 2011. március 28., hétfő @11:53 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?