egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 

igazából írni szerettem valamit, de nem jut eszembe semmi értelmes.
ma kaptam milka csokit dávidtól - karamellásat, és nagyon finom.
meg szeretném nézni harmadjára a coraline című filmet, de egyedül nem lenne jó. dávid nem akarja, meg dóri sem. magam maradtam :((
őszintén szólva egész nap próbáltam rendezgetni a gondolataimat, meg ezt a 4 napos hétvégémet. olyan jó lett volna kicsit pihenni! de amint látszik, ez a hétvége is versenyekkel és rohangászásokkal lesz teli. meg kellett volna tanulnom ma az angolt előre. de képtelen vagyok rá! nem tudom, teljesen ellustultam ma... jaj, ezek annyira unalmas mondatok!
sietek is, majd írok, ha lesz valami pozitívabb, meg élménydúsabb időszakom!
szeretek mindenkit
? "" was Posted On: 2011. március 9., szerda @20:01 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?