egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 puzzledarabkák avagy a széteséses történet ;
mostanában komolyan eléggé szétesettnek érzem magam. nem tudom, miért van így, vagy miért nem, egyszerűen borzasztóan nem uralkodom a dolgok felett. most már komolyan szeretnék írni valami értelmeset is, csak hogy értsétek, mi is van most körülöttem - vagy mi a szösz.
valamiért olyan dolgokon stresszelek - szokás szerint - előre, amit még át sem éltem. nem tudom, csináltatok-e ilyet. tudjátok, amikor előre tudatában vagytok annak, hogy mennyire sűrű hetetek/napotok lesz, és már az aznap stresszeit napokkal előtte a gyomrotokban érzitek. pedig itt én nem pont dogákra gondolok, legyen egy szimpla orvos, ami semmi félelemmel nem jár amúgy, de a tudat, hogy nem nyugiban vagyok, otthon, és suli után nem hazamegyek, felzaklat. és ez nagyon zavaró, emiatt sokszor érzem, hogy ég a gyomrom, ami persze szintén a fölösleges stresszmennyiségnek köszönhetem.
a másik, az már pozitívabb dolog, hogy úgy érzem, kezdek nőiesedni. sminkeket rendeltem, testápolót, színvédő sampont, többfélét, és szeretnék valamikor a hetekben ruhát is vásárolni, ugyanis tavaly augusztus óta nem volt új ruhám, és már szükségem van pár új darabra :) és nálam annyira pozitív, hogy végre elkezdtem magamra költeni - tudjuk meg, hogy eddig sem szerettem túlzottan ... -, és igazán azon vagyok, hogy szebb legyek :)
a harmadik az, hogy február ötödikén lesz a táncválogatásom. emberek, nekem ez hatalmas dolog lesz, amire lassan egy éve akar az edzőm eltuszkolni. bejutása egyenlő lenne a tanárokkal való táncolással, valamint a tánctanári lehetőséggel, és azzal, hogy ezerszintű mennyiségben fejlődhessek, az önbizalmamat próbára tegyem, valamint igazán megtanuljam odatenni magam, mert ott csak a legjobbak vannak, és a válogatásra is csak a legjobbakat küldhetik el az edzők. hát emberek, tessék drukkolni :)) én igyekszem félretenni a hatalmas mennyiségű paraadagomat. köszi!
a negyedik az, hogy...

fogalmam sincs, mit írhatnék. egy nagy adag puzzledarabkának érzem magam. fogalmam sincs, hova tegyem most magam

azért dórinál jó volt, sütöttem neki fincsi tortát, meghatódott, örült neki, és kaptam tejeskávét meg szép képeket ^-^

áh, megvan mi volt a negyedik!
szeretnék egy új fényképezőt, a régi elromlott. szükségem lenne rá! nagyon!
köszi!
? "puzzledarabkák avagy a széteséses történet ;" was Posted On: 2011. január 22., szombat @22:16 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?