egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 tizenegy
szükségem lenne új blogskinre. ezt már nem érzem magaménak. valamiért túl szürke. de nem baj.

hát, itt van ez az év is! nem, nem mondanám, hogy tettem bármilyen fogadalmat. őszintén szólva eszembe sem jutott, hogy ilyet tegyek - pedig eddig mindig tettem. azt hiszem még kell pár nap/hét, mire belejövök ebbe a 2011-es évbe, eddig minden ugyanúgy haladt, mint 2010-ben. mindenki írja, hogy hú, mennyivel jobb/rosszabb ez az év, én semmiféle változást nem észleltem.

azt hiszem sok téren változnom kéne, kívül is, belül is. csomó ötletem van, ami segítene, és csomó új dolog tulajdonosává tehetne. úgy örülnék, ha sikerülne! mert sikerülni fog.

keresztanyu egyre jobban van. bár már lassan 4 napja nem beszéltem vele, azt hiszem, holnap felhívom. minden hétvégén hazajöhet ezentúl :)) annyira jó látni, hogy milyen gyorsan halad a felépülés felé!

nem is tudom mit írhatnék még - a holnapi nap remélem még hamar eltelik. megint visszacsöppentünk ebbe az állandó körforgásba, de még nehéz visszaszokni ...

ma vagyunk 11 hónaposak :) minden napomat beragyogod! nagyon szeretlek!

♥ ♥ ♥

? "tizenegy" was Posted On: 2011. január 4., kedd @20:47 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?