egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 lehetőségekkel teli magunkért kiállás és a nagyon nagyon nagyon-ok ;
itt most igazán rólam van szó.

az elmúlt napokban voltam fenn is, lenn is, és történt 3-4 napig valami, ami egészen megrémített. rákényszerültem arra, hogy gondolkodjak, hogy elgondolkodjam azon, minek is számítok, merre tartok, miért vagyok. egyszerűen csak voltam. borzasztóan zavart, ugyanakkor mindenféle érzést kiölt belőlem. még azt is, ami egyszerűen számomra a legfontosabbnak számít. aztán, ahogy egyre inkább kezdtem elengedni a félelmet, és mindenféle apró dolgok örömeibe menekültem - mint például az új plüssegereim szeretetébe, freddy és joe -; egyre inkább kezdtem megint önmagam lenni.
tudom, hogy megint összevissza fogalmazok; de ha leírnám értelmesen, mi is volt ez a pár nap, teljesen őrültnek néznétek
a dolog pozitív oldala az volt, hogy elkezdtem olvasni, megint. hála az én egyetlen d. betűs barátnémnek, újabb könyvélményekkel lettem gazdagabb *.* és annyira aranyos volt tőle, hogy ennyi mindent kölcsönadott *.*
a dolog másik pozitív oldala, hogy ez a két plüssegér - ezekből egyet igazán kiemelnék, freddyt; pedig joeval teljesen ugyanúgy néznek ki, és joe szerintem valójában lány, mindegy is - teljes örömökbe repített. olyan aranyosak *-* megint ötévesnek érzem magam *-*
a dolog harmadik pozitív oldala, hogy ma nekünk nincs iskola, értekezlet miatt. ez a nap igazán kellett még pluszban, lévén hogy hétvégén végig dórival - megünnepeltük a szülinapját ^-^ - és dáviddal voltam. ma azt hiszem nekiállok a föcinek, tanulok, tanulok, tanulok szorgalmas kisdiák módjára, és írok egy szuper dolgozatot. - jut eszembe! a jegyeim mostanában nagyon-nagyon javulnak. ha így haladok, év végére elérhetem a 4,8-as átlagot, ami egyszerűen szuper lenne *.* aztán ma este lemászok edzésre.
ó, és igen, elértünk ide is. edzés. mamám, egyszerűen olyan érzésem van, hogy mindenféle jókedvem ellenére, ha ez eszembe jut, a gyomrom is görcsbe rándul. úgy érzem ez lesz életem legnehezebb hete. teljesítenem kell szerintem ma is, csütörtök is, péntek is, és a legnagyobb eredményt a szombati válogatáson kell elérnem. egyszerűen szimplán fogalmazok: fosok. nem is kicsit! nagyon. két hete tudom, és minden egyes nap halogattam, elhessegettem a gondolatot, így nem izgultam rá nagyon. most viszont, hogy nagyon közeledik az a bizonyos szombat 3 óra, egyre jobban félek. bár egyszerűen ha belegondolok, annyira nem lenne mitől... de folyton érveken, és ellenérveken gondolkozok, miért jutnék, és miért nem jutnék be. egyszerűen hatalmas pozitivitásra lesz szükségem, mert ez a dolog borzasztóan igényli az amúgy is béka segge alatt lévő önbizalmam. a tudat meg, hogy dávid sem lesz itthon, méginkább. bár dóriéktól fogok menni, abban bízom, hogy legalább ő elveszi valamennyire a figyelmem. vagy leiszom magam. nemtudom :DDDD - vicceltem -


csak annyit szeretnék, hogy drukkoljatok nekem, nagyon nagyon nagyon, mert szükségem van
rá!


ui: GOSSIP GIRL MÁNIÁBAN SZENVEDEK. NAGYON NAGYON NAGYON !
? "lehetőségekkel teli magunkért kiállás és a nagyon nagyon nagyon-ok ;" was Posted On: 2011. január 31., hétfő @12:26 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?