egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 beteg
igazából az a helyzet, hogy az idő nagyon szép, én meg itt fekszem betegen. azaz ülök.
nem, nem vagyok szomorú miatta. valahogy élvezem a semmittevést. rég szükségem volt már egy kis pihenésre, és azt hiszem, megkaptam. tegnap lázam is volt, átéltem olyan érzéseket, hogy a nyolcezer kilós vastag takaróm és a rá terített pokróc sem húzott ki a didergésből, de végül álomba ringattam magam. rájöttem arra is, hogy szerdánként a dr house 7. évadát adják. én meg sírva-ríva keresem a negyedik résztől magyarul torrenten, ám lám, valahogy rátaláltam. úgy érzem rátaláltam most a megoldásra. nem tudom hogy fogom megoldani, hogy fennmaradjak fél 10-ig rendszerint szerdánként (betegen is azért sikerült, mert muszáj volt, anyu ellenőriztette velem a lázamat félóránként), de majd valahogy megoldom. esetleg felveszem. - okos vagyok -
ferdén áll a laptop, meg kéne fordítanom
oké, most már jó!
szóval, betegség. hál'istennek a suliba semmit nem haladtak nagyon, mivel keletis napok vannak. azért egy idő után kezd unalmassá válni a dolog, pedig még csak 3 napja vagyok itthon. megrögzötten befejeztem, mint mondtam a house részeimet, folytattam kicsit a gossip girl 2. évadát, most meg megint visszatértem a született feleségek 5. évadához. nem vagyok egy sorozatmániás, tv-t egyáltalán nem nézek, viszont itthon, esténként szeretek egyet-kettőt megnézni. megnyugtat. főleg, ha van harapnivaló. amikor meg nincs, csenek. hahaaa, megrögzött csokilopó vagyok! : D
azért kicsit jó kedvem van. meg nem is. nem tudom. szép idő van. legszívesebben kiülnék, és hintáznék. van egy ócska hintaágyunk, meg pizsiben, influenzásan nem tenne jó, ha hintázgatnék. össze vissza rizsázok.
nem hiszem, hogy influenzás vagyok. talán egy kicsit. a végtagjaim fájnak sokszor, meg húz az ágy, fáj a fejem, szédülök, a torkincám is elég ratyi állapotban van. de a lázam el is múlt. szedek ilyen probiotikumot is a hasamra, mert sokat rakoncátlankodik az is. mondjuk ha jobban belegondolok, a lázam, hogy elmúlt, annyira nem is meglepő. szinte soha nem vagyok lázas. lassan 2 éve nem voltam már. és ez is egy apró 38 fok volt, amit anyu pillanatok alatt levitt.
ÚR ISTEN, ÉN MOST NÉZEM HOGY A TEGNAPI DOKTOR HOUSE A HETEDIK ÉVAD NEGYEDIK RÉSZE VOLT, AMIT HAJKURÁSZTAM NETEN KÉT NAPON ÁT, ÉS NEM VOLT MAGYARUL. ÚRISTEN :DDDDDD HÁT ÖSSZEPISILEM MAGAM !!!
- kitörés vége. ezentúl house, szerdánként, fél 10. köszi -
újabban elég sokszor kívángattam a takaró alá bújva. úgy szuszogva, nyomorultul, nyűgösen. mindig azt kívántam, bárcsak máshol ébrednék fel. másik életben, vagy valamilyen megváltozott életben ... elgondolkodtam, körülbelül hányezerszer gondoltam már erre. hányszor vágyakoztam más dolgokért ... lenne pár dolog, amit erőszakosan magammal cipelnék, de ha lehetne, talán mindent gyökeresen megváltoztatnék ... elég fura

mint minden más

ui: hétvégén profiterolt sütök. ^-^
? "beteg" was Posted On: 2011. március 24., csütörtök @13:59 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?