egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 f-ek

valahogy nem vagyok jól. azt sem tudom megint, hogy mi van. az idő szép, nekem meg örülnöm kéne. de nem örülök. megint mindenféle dolgon stresszelek. és mérges vagyok. meg nyűgös. és egyszerűen így nem lehet örülni
a tegnapi dolog elvette az összes maradék életkedvemet, akármi történt a végén
egyszerűen mindig eszembe jut, és csak elszomorít, meg csomó olyan kérdést vet fel bennem, amire soha nem találom a választ, vagy egyszerűen csak hosszú gondolatmenet lesz a vége, amit nem akarok
nem tudom miért vagyok ilyen szar hangulatban. nem akarok menni angoltanárhoz, egyszerűen annyira nem szeretek odajárni. mindig akkora megkönnyebbülés hagy el, amikor kijövök onnan... valamiért nem szeretem azt a nőt. segít sokat, de nem szeretem. borzasztóan.. nem tudom. talán azért van, mert nem szeretek angolul beszélni. tényleg megy azért, de mellette úgy érzem magam, mint egy darab szar. oké, annyira rossz egyáltalán nem vagyok, szerinte röhögve sikerül a középfokú, de akkor is. valamiért egy nagy senkinek érzem magam mellette úgy, hogy ő 9 évig amerikában élt, meg sorolhatnám. oké, persze, ezért fizetek neki, hogy megtanítson ... - itt a másik rész, szerintem rohadtul nem ér annyit másfél óra, amennyit ő kér. de akkor is!

és egyszerűen szükségem lenne valakire. talán rá, vagy egy régebbire. nem tudom. marhára szükségem lenne olyan igazi tőle levő lelkizésre meg ölelésekre meg erkélyekre, vagy akár bárkiére, aki hasonlít a régi emlékekére. a mostani nem az igazi. valamiért nagyon nem érzem mostanában igazinak ezt az egész f dolgot. mert valamiért ez csak egymás idejének jól eltöltéséről szól, de nem arról, amit én várnék egy ilyen dologtól. tudom, hogy marhára nem érted

de valamiért nem is érdekel

megbántva érzem magam. szomorúnak. nyűgös vagyok, a fenébe is
? "f-ek" was Posted On: 2011. március 21., hétfő @16:59 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?