egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 gondolatok
nem is tudom, miért írok ide ötpercenként. valahova úgy érzem le kell írnom.

azon gondolkodom, vajon miért keltem ilyen korán. hogy máskor emlékszem ha sokáig beszéltünk, alig bírtam kimászni az ágyból, és ilyenkor még javában aludtam. azon gondolkodtam, mikor felébredtem, hogy pár percig nem éreztem semmit. csak tompaságot.
nem volt jó
aztán kimásztam az ágyból, elmásztam a mosdóig. és beindult. beindult az egész előről. a tic tacomat még nem tudom enni, mert félek hogy elfogy hamar. vennem kell egy másikat, de nem akarok örsön, mert ott biztos drága. talán a kisboltban?
kávézni hívtak megint barbiék. semmi kedvem velük menni. látom, hogy nem tudják, hogy forduljanak hozzám. elmeséltem barbinak. ő is csak hallgatott, és próbált biztatni. de azt mondta el sem tudja képzelni.
soha nem tudják elképzelni!
de nem hibáztatom. mindenesetre elmegyek velük. úgy is korán keltem. mint mindig. ki kéne vasalnom a hajam. sminkelnem kéne. ennem.
anyu csinált reggelit
nem tudok enni
nem akarok felállni innen még
mert úgy érzem már csak ez az egyetlen kapocs
még ez tart itt
még ez tart bennem valamit
még ez tart
tegnap beszéltem dinivel
olyan hosszan meséltem neki, hogy egyszerűen nem hagytam szóhoz jutni. azt mondta végighallgat, csak írjak írjak írjak. ő is azt mondta, mint a többiek. azt, amit én is hiszek talán. azt, amit a legeslegerősebben hiszek.
nem könnyebbültem meg jobban, de mindig megadom magamnak az esélyt azzal, hogy kiírom
hogy leírom ötvenedjére ugyanazt, hogy leírom, hogy odarakok mögé rengeteg szmájlit, hogy megpróbáljam kifejezni az arcom, miközben minden egyes karaktert legépelek
de sejtelmük sincs, belül mit érezhetek
mindenki ki akar rángatni. hivogatnak. leveleket írogatnak, ki kétségbeesettet, ki bíztatót, ki sajnálkozót. még az edzőm is kávézni akar. adri egyszer felhívott órán. azt mondta felhív 12:20 után. azóta is hívott. pedig rá szükségem lett volna. lehet nem volt direkt. nem tudom. de a kórházban is ez történt, emlékszem
ó, a kórház
bár ott lennék tavaly, és előre kezdhetném
bár más dolgokat mondtam volna
szívből sajnálom
? "gondolatok" was Posted On: 2011. május 11., szerda @6:22 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?