egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 hello BIGdreams ; i'm coming
tulajdonképpen tegnap annyi dolog ért hirtelen, hogy még most sem tudom kellőképpen a dolgokat kezelni. úgy adta a tegnap hajnal, hogy a vérleleteimet később adják ki, így be tudtam ugrani a régi sulimba. beszélgettem a régi osztálytársaimmal, jókat nevettünk a régi dolgokon. miközben mentem befelé, miközben leültem az ismerős régi székre az osztályterem előtt, annyira furcsa érzések fogtak el még mindig! képtelen voltam úgy gondolkodni, hogy "ez a régi sulim, a régi osztályom, akiket önszántamból hagytam itt". egyszerűen valahogy így gondolkodtam "istenem, régen milyen jó volt ezen a folyosón végigmenni ..". még mindig hiányoznak. nem pont az egész osztály, de a magja igen. azok, akik még mindig őszintén mosolyognak rám, és nem azok, akik így, ennyi idő után visszatérve is látom, mennyire keserűen mosolyognak, és még mindig többnek hiszik magukat. ők a mostani osztályomra emlékeztetnek. összefoglalva: jelentéktelen emberek, akik többnek hiszik magukat mindenkinél. nálam. nálad. holott valójában senkik! a lelkük üres, és az életük is az. nem tudnak mit felmutatni. és ha fel is mutatnának sem érdekelne. nem vagyok keserű. egyszerűen elszomorít. nem bánom, hogy átjöttem. magam miatt nem bánom, mert soha nem jöttem volna rá, hogy érdekel a marketing, az angol, vagy egyszerűen egyéb más dolgok. szakmai tantárgyak például sosem lettek volna a gimiben. ahogy most szívnék az új angoltanárukkal, aki egy fiatal egyetemista spiné, és ők többet tudnak nála. haha! soha nem menne így az angol nyelvvizsga.
aztán megjártam a szokásos orvosokat, átbeszéltük a vérleleteim eredményét, és elmentem magamnak gyógyszert feliratni. a nap fénypontja az volt, hogy anyu beiratott aznapra kozmetikushoz, aki 2 és fél órán keresztül rendberakta az egész arcom. olyan durván nézek ki azóta, hogy nem igaz. a fejem vörös, tele van pöttyökkel, viszont a szemöldököm gyönyörű. mindig hozzá fogok menni, ha valami lesz. itt, a lakóparkban. anyuval nagyon jóban vannak, és egy tündér leányzó. csak elképzelésem sincs hogy megyek így suliba holnap. olyan fejem van, mint egy 13 éves pattanásos kamasznak. elvileg pont ezért mentem oda, hogy ne legyenek pöttyeim. de majd elmúlnak. azt mondta. hiszek neki. azthiszem
és igen, itt jön az a dolog, ami egyszerűen nem hagy nyugodni. valamiért úgy érzem, még nem kéne beszélnem róla. lehet, hogy valóra válthatom életem egyik legnagyobb álmát. olyan álmot, amiről eddig csak álmodozni is alig mertem, most pedig egyszeriben itt van. itt, a nagy lehetőség. egyszerűen nincsenek akadályok. túl szép, és én folyton a hátulütőket keresem, amiket találok, meg egyszerűen csak a félelmeimből akadnak.

ti mit szólnátok, ha kompletten júniustól augusztusig, a 18. életéveteket előtt (szeptember elseje) betöltő teljes nyarat new yorkban tölthetnétek, egyes egyedül, havi többszáz ezret keresve?

igen, pontosan én is ilyen fejet vágtam.
és azt hiszem, igent mondok.
itt a lehetőség, és szabad utam van kifelé.
mamám, ez aztán nyár lesz!

most folyton lady gaga - born this way száma jut eszembe
? "hello BIGdreams ; i'm coming" was Posted On: 2011. március 31., csütörtök @13:57 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?