egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 jelentkezősdi




rég írtam.
ma várható lesz egy nagyobb blogskin frissítés - reméljük, és egy remélhetőleg teljesen más felület, meg egy teljesen más nem tudom mi. nem én, én nem változtam azóta sem. a dolgok felfelé ívelnek, de hatalmas ívben. úgy érzem a szivárvány útján haladok egyenesen felfelé, miközben meg kell harcolnom olyan dolgokkal, amiken azt hittem, rég túl vagyok, vagy csak nem vettem észre, hogy bántanak. helyre kéne hoznom őket, és akkor teljes lenne a nyugalom és a boldogság.
ez a szünet nagyon szuper. egy nappal meghosszabbítottam az elejét, ugyanis nekem 6 nap nagyon-nagyon-nagyon kevés ahhoz, hogy kipihenjem magam. így hát csináltam belőle egy hetet, és azt hiszem mondhatjuk tényleg úgy telt nagyjából ahogy elterveztem. voltunk déviddel állatkertben, jókat nevettünk meg fagyiztunk. az idő is olyan szép, nyárias, napsütéses volt sokáig, most meg hogy közeledik a holnapi fotózás, teljesen beborult az ég, sőt, esik is! na sebaj. hogy őszinte legyek nincs túl sok kedvem az egészhez, de reméljük ez majd változik. kész vagyok az összes tételemmel is - angol szóbeli májusban -, és azon gondolkodom, hogy milyen kevés, de erőfeszítéssel teli heteknek nézek elébe a sulinak. nagy álmom a 4,7-es átlag, és reméljük el is tudom majd érni. a május első hete még semmi nem lesz az érettségi miatt, azonban az utána levő 3-4 hét meg tele lesz hajtással. szeretném elintézni magam hamar, hogy ne kelljen június utolsó hetében szenvednem a jobb jegyért. igazán örülnék, ha sikerülne!
most nemsokára indulok dórihoz, addig viszont mackóra várakozok, mert ő kísér el hozzá. miután megejtettük a kísérős randevút, dórival egy szuper kávézós, ebonys, flickres, fényképezős, szeretgetős nevetgélős két napot töltünk el remélhetőleg.
ó, és jut eszembe. a gépem ismét újra lett rakva. most egész gyors. viszonylag.
óóóóó, és mégnagyobb ó! lesz orrpiercingem a hetekben.
meg avonos rúzsom és szájfényem.

ahh, éljen a boldogság
? "jelentkezősdi" was Posted On: 2011. április 25., hétfő @12:50 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?