egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 speciális
hajlamos vagyok túlzásokba esni. nem figyelek oda, és amint látszik, mostanában belelendültem a témába. ez az egész dolog, amivel megáldottak, amivel rendelkezem, az egész annyira különleges.
nem tudom elmondani mindenkinek. és habár több ember tud róla, mint valaha hittem róla, kevesen tudnak erről úgy igazán sokat. volt, akinek csak megemlítettem, pedig utólag kiderült, hogy már csak piócaként kapaszkodva akarta kiszipolyozni azt, amit tudtam. de volt olyan is, akivel a legelején érdekes volt, aztán valahogy leülepedett a dolog, már csak fontos esetekben említem meg. volt olyan is, akivel csak az elején beszéltünk róla, aztán szinte egyáltalán nem.
nem tudom pontosan hogy viszonyuljak az egész dologhoz. nem tudom, hogy viselkedhetnék, hogy hogy beszélhetek róla, hogy kinek említhetek erről bármit, és mikor. nem tudom, hogy mikor említhetek olyat, ami meghökkentő. nem tudom, hogy mikor halkuljak el, és ne mondjak semmit - két év után kezdem kicsit úgy érezni, hogy folyton csöndben kell maradnom. nem vághatom rá egy barátom monológjára, hogy atya ég, de hülye vagy, hiszen ez nem így történt, vagy nem úgy fog történni, vagy lépjen túl azon, hogy folyamatosan rágódik. nem szólalhatok fel olyan ok nélkül, aminek nincsen bizonyítása. úgy értem nem tudom alátámasztani a dolgokat.

néha úgy érzem, jó lenne valaki olyasvalakivel beszélni, aki nem kérdez vissza, aki nem néz rám, úgy, mint egy földönkívülire, ha megejtek valami olyat, amit eddig nem tudott. jó lenne valaki olyannak beszélgetni, akivel gondtalanul, magyarázat nélkül úgy lehetne beszélni, hogy tudná, min megyek keresztül, vagy hogy az egésznek mi a háttértörténete. néha jó lenne valaki más, olyan emberrel beszélgetni, aki hasonló dolgokat él meg. talán többet tudhatna, talán pont annyit, mint én. a kevesebb már túl kevés.. kezd fárasztó lenni. fárasztó úgy élni, hogy tudatlanságot színlelsz, és elnyomsz valami olyat, amit valójában soha, senki nem fog teljes mértékben átélni. soha, és ez a szó, ez a tudat teljesen megrémiszt.

olyan jó lenne egyszer erről nem meseszerűen beszélni, hanem olyan dologként, amit már valaki más is átélt ...
? "speciális" was Posted On: 2011. december 27., kedd @20:48 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?