egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 csajos - limuzinos - dóris - cicós napok :)
pár nappal ezelőtt tartottunk egy igazán csajos napot Zitával. azt a tipikus kertben ücsörgős, nagyon meleg, nagyon-nagyon nevetgélős, a húgom medencéjében felfrissülős, behűtött szörpöt szívószállal ivós, körmöt festegetős napot. átjött, és megtelt minden élettel. megkaptam tőle is a névnapi ajándékom, egy csodaszép, már általam régen kiszemelt karkötő jegyében. annyira örültem neki! miközben süttettük magunkat, és felváltva sztorizgattunk, meg fetrengtünk a röhögéstől, leültünk a kerti asztalhoz, és megcsinálta a körmeimet. nem vagyok az a műkörmös fajta, valamiért jobban szeretem a természetesebb körmöket, de amit alkotott, mamáááám! visszafogott, mégis 'Tinus-színű', csillámos, igazi rózsaszínre sikerült. ami mellesleg nagyon is jól ment a tegnapi szerelésemhez, mert igen, tegnap ünnepeltük tánctársam, és egyben barátnőm, Fanni születésnapját. 18 lett, és hihetetlenül jól éreztük mind magunkat, úgy szűk 13 ember személyében. volt, akiket nem ismertem, de pár pohár és együttes éneklés után már úgy nevetgéltünk, mintha ezer éve ismernénk egymást. :) táncoltunk, a Budai vár oldalába pisiltünk, láttuk a Parlamentet kivilágítva, fotózkodtunk, egyszóval minden nagyon vicces volt! Zita részegen milliószor szerelmet vallott, nagyon őszintén mesélt az érzéseiről, a barátságunkról, ilyesmikről, amik nagyon jól estek.. :) az este második fénypontja pedig az volt, hogy kifejezetten jól bírtam magassarkúban!
előtte tartottunk Dőrével még egy ottalvós estét, ő készített fel, azaz ő sminkelt ki a limuzinos bulira. nála szokás szerint degeszre ettem magam, és sokat nevettünk (toast with kőrözött! kőrözött on the toast! really? really ennél kőrözött?), kávéztunk, lelkiztünk, döglöttünk a meleg miatt, és megmutattam neki a pretty little liarst is. úúúúgy szeretem ~

MIÉÉÉRT KELL AZ AI SE TU PEGOT HALLGATNIA A SZOMSZÉDNAK ???

a limuzinos este után Dávid jött értem, és a másnapot egész napi henyéléssel töltöttük. az ágyban fekve rengeteget kacagtunk, és sokat beszélgettünk az élet nagy dolgairól. utána házi gyrost készítettünk, és elindultunk hazafelé.. a napokban pedig megígérte, hogy megszerezzük nekem az édes, napok óta kiszemelt fehér plüsscicát, amire annyira vágyom!

Pötyi lesz a neve. és ha rosszalkodna, míg alszom, azt mondom majd: na de Pöttyös !!

most pedig kiülök, belelógatom még a lábam a medencébe, és olvasok. sokat!
? "csajos - limuzinos - dóris - cicós napok :)" was Posted On: 2012. június 24., vasárnap @19:58 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?