egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 gofris reggel
annyira jó reggelente napsütésre kelni! főleg, hogy közel 11 órát aludtam. miután kikeltem az ágyból, úgy döntöttem, gofrit reggelizek. szépen összekutyultam, elkezdtem sütögeti, közben kiteregettem, és a mosogatógépet is kipakolásztam. miután sikerült kisütni az összeset, elnyammogtam párat a pretty little liars alatt, letöltöttem a legújabb Maroon 5 albumot, és letusoltam. aztán felvettem a jó kis leopárdmintás bikinimet, kirongyoltam a teraszra, és napoztam egy órát.

dóri ma szóbelizett, és nagyon izgultam miatta. nagyon remélem, hogy most, így fél 4 felé már végzett.. a telefonba nekem azt mondta tegnap este, hogy ilyenkor már hazafelé megy... most meg épp azon vacilálok, hogy 4 körül felhívjam-e, és ujjongva felajánljam, hogy átmenjek, és megpuszilgassam. meg arra gondoltam, hogy mivel úgy is dupla adag gofrit sütöttem, átviszem neki az összeset, ami megmaradt. aztán elnyammoghatja.

ááááááá hazaért !!
megyek, és felhívom

UPDATE: nem megyek át, mert hulla fáradt, és alszik, meg szerintem eufórikus pillanatokat él át ebben a percben. péntek viszont nála alszom, és együtt ujjongunk ^-^

valaki jöhetne besegíteni gofrievés-ügyileg
? "gofris reggel" was Posted On: 2012. június 19., kedd @15:38 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?