egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 napsütéses

el sem hiszem, hogy végre kész! már hetek óta tervezem, hogy valamit kezdek magammal, és írok, írok, írok, de mindig a sablonnal szenvedek a végén. ma szerencsére túl korán keltem - Isten sem tudja miért -, és kénytelen voltam nekiesni. és egy-két apró dolgon kívül mindent sikerült átírni. - a fránya szürke bejegyzéscímet egyszer úgy is elpusztítom, és zöld lesz, ahh! -
már van váltogató zene is szép nyugis kedvencekkel. így minden sokkal vidámabb. sokkal de sokkal jobb érzés így írni. :)

ma ha minden igaz, akkor zitával bemászunk a belvárosba, és végleg sikerül letisztáznunk az új munkánk feltételeit. örülök, hogy végre a talpamra álltam, úgy érzem így sokkal könnyebb lesz minden téren. rengeteget fogok tanulni abból, hogy hogyan osszam be a pénzt, és azt hiszem a telefonálgatás és beszélgetés egészen nekem való dolog. úgy tervezem, majd ezen kívül még elvállalok pár hostess-es alkalmi munkát is, ami közben igazából a mosolygáson kívül nem nagyon kell más tehetség, és jól is kereshetek vele, szóval minden szuper lesz!



a délután folyamán összefutok Cicóval is, aki pár nap után végre hazajött! jól megszorongatom.

a héten két közelebbi barátnőm is érettségizik, úgy hogy különösen izgulva ébredtem kora reggel. nagyon szorítok nekik, annyira boldog leszek, ha sikerül nekik mindegyik! végre túl lehetnek rajta... pont a héten elmélkedtem arról, hogy véglegesen eldöntöm, hogyan, merre akarok tovább menni. hálát adok az égnek, amiért csak jövőre kell belevágnom ezekbe. eddig szépen kényelmesen elvoltam a fenekemen a jegyeimmel, de most már összekapom magam, és kitűzöm a lehető legjobb és legmagasabb célt. (aztán szépen elérem őket)

lassan végzek már az angyalos könyvemmel is, úgy hogy ki is néztem a következőt, amit megveszek magamnak.

most pedig irdatlan gyorsasággal rohanok hajat mosni, körmöt szárítani - huszadjára is lila körmök, imádom! - és teázni

csókolok mindenkit
? "napsütéses" was Posted On: 2012. május 9., szerda @10:36 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?