egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 mérgelődős csínytevések
meglepődtem, amikor azt mondta nekem 'egy év alatt nagyon sokat fejlődtél'. hihetetlen, hogy amikor minden bosszúság rám tör, és a sírás kerülget, valamint úgy érzem megint egy kisebb lejtőben vagyok, és próbálok folyamatosan kimászni, tanulni belőle, megjelenik egy apró, kicsi pozitív dolog. habár abban a percben nem túlzottan tudtam hova tenni a bókot, elkönyveltem annak, hogy még van remény, és hogy tényleg milyen vicces, hogy sosem hagyja az élet, hogy huzamosabb ideig legyen miért mérgelődnöm.
tegnap megint összetalálkoztam Zitával, és kávéztunk egy jót. a gyomrom újabban rakoncátlankodik, azonban azt hiszem rendszerezni fogok egy egész egyszerű evési tervet, hogy kiüssem a folytonos méltatlankodásait rosszkor, rossz időben.
a holnapi napon masszív töritanulást fogok folytatni, de úgy tervezem, hogy kora délutánra végzek vele. elméleti gazdaságtanra egy könnyed puskával készülök, és igyekszem egy igazán kemény négyest megírni. drukkoljatok. ó, és szerdára megtanulok németül is. fantastisch!
dóri megint végighallgatta szerencsétlenkedéseimet, és ott volt nyűgös kis pillanataimban. valamint gazdagabb lett tőlem egy bomba energiaitallal, mert az én hasam már nem fogadja be az ilyeneket.
hiányzik a kávé! hála nekem, már egyáltalán nem működik a kávéfőző gépünk. ha elköltözöm, egy olyan masszív gépet veszek papírpohárral, ami soha a büdös életben nem romlik el. és magától főzi a kávét, nyomógomb nélkül, persze.
jövőhéten, amint ezt a három napot elvégeztem a kiírt dolgozatokkal együtt, jön megint egy kis szabadság. szerda délután beregisztrálok egy diákmunka szövetséghez, hogy júniustól elmehessek dolgozni, és kereshessek, majd dórinál alszom megint. terveztünk egy hatalmas nagytakarítást csütörtökre, ami alatt én kedves barátnő módjára kisuvickolom az egész szobáját, cserébe elfogyhatatlan mennyiségű palacsintát szolgáltat nekem. nyamm!
Cicóval ez a 3 nap nagyon szuper volt. annyira jó érzés volt mellette lefeküdni, mellette ébredni, nézni, amint reggel szorgosan készíti a reggelim, hogy gondoskodóan meglep reggeli fánkocskával, és hogy majdnem minden nap vett nekem a suliba kólát, mert tudja, hogy mennyire szeretem. nagyon jó volt mellette tanulni, bebújni mellé az ágyba, és mosogatni, takarítani, hogy minden rendben legyen, mire az anyukája hazaér. felosztottuk a dolgainkat, és azt hiszem teljesen jól együtt tudunk működni. sőt! szuperül éreztem magam. jövőhéten őt is látom, végre. :3
holnap szépen én is kitakarítok, megtanulom a kellemes történelmet, ami jó és gyors móka lesz (lehet még beiktatok egy szokásos tejberizsfőzést délután), kiírom az egt-t, átolvasgatom, aztán bepakolok, és enyém az egész este.



megjegyzések:
-2,5 kg
akarok egy fehér törpenyuszit !!!
lesz egy iphone 4 tokom!
? "mérgelődős csínytevések" was Posted On: 2012. március 10., szombat @21:41 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?