egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 anna örök
vágyom egy forró tejeskávéra, de nem ihatok, mert koffeintúladagolás lenne így este negyed hétkor meginni egy kávét.

tegnap fellépésen voltam százhalombattán, de igazán a napom fénypontja az volt, amikor Mamáméknál aludtam. olyan jól éreztem magam! mama nagyon gondoskodó volt, meleg kakaót ittam, finom szendvicseket, meggyes pitéket ettem, és az ebéd is isteni volt. reggelire pedig kávét kortyolgattam zabfalatkákkal. mennyeien fincsi volt! a délutánom kis részét Cicóval töltöttem. annyira boldog voltam, megkaptam tőle a szerelmetesek napjára Juhász Gyula válogatott verseskötetét. el is felejtettem már, hogy kinéztem még az Alexandrában! azóta szemezgettem párból, de továbbra is az Anna örök című verse a kedvencem. annyira örültem neki, teljesen meghatódtam..

Juhász Gyula - Anna örök
Az évek jöttek, mentek, elmaradtál
Emlékeimből lassan, elfakultál
Arcképed a szivemben, elmosódott
A vállaidnak íve, elsuhant
A hangod és én nem mentem utánad
Az élet egyre mélyebb erdejében.
Ma már nyugodtan ejtem a neved ki,
Ma már nem reszketek tekintetedre,
Ma már tudom, hogy egy voltál a sokból,
Hogy ifjúság bolondság, ó, de mégis,
Ne hidd szivem, hogy ez hiába volt,
És hogy egészen elmúlt, ó ne hidd!
Mert benne élsz te minden félrecsúszott
Nyakkendőmben és elvétett szavamban
És minden eltévesztett köszönésben
És minden összetépett levelemben,
És egész elhibázott életemben
Élsz és uralkodol örökkön, Amen.

hála mamiéknak, most több vagyok egy új farmerrel, egy szuper barna táskával, egy új pólóval és egy bőrradírral. mind-mind égetően fontos ebben az időszakban, így eszméletlenül örültem nekik! nagyon jól esett, hogy segített nekem.

a mustármag, amit napra pontosan két hete szedek, hihetetlen dolgokat tett a bőrömmel. napi háromszori teáskanállal kell szedni, és a bőröm szinte teljesen kitisztult, pedig hat hétig kell szedni. tudni kell, hogy régen elég problémás bőrrel rendelkeztem, de ez amit belülről csinál.. a hajam erősödik, a körmeimmel együtt. nem hullik már, a bőröm pedig mint említettem csodás változáson ment keresztül. MINDENKINEK ajánlom, aki ezekkel a problémákkal küszködik, a gyomrodat is garantáltan helyrehozza! pedig az én gyomrom nem tökéletes még, de úgy, hogy most gyógyszert sem szedek, rendbehozza. eszméletlen!

most pedig nekikezdek egy tumblres, sorozatos, olvasgatós, pihengetős estébe :)
? "anna örök" was Posted On: 2012. február 14., kedd @18:33 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?