egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 illness
ma nagy pelyhekben hullot a hó, de délutánra sajnos el is olvadt. pedig olyan csodaszép volt!

beteg vagyok. nagy harcok során végre ma hazajutottam, és volt egy kis időm egyedül. rátaláltam egy barátom segítségével egy nagyon aranyos cicás oldalra (pusheen.com), és újabban ilyen cicákat kezdtem rajzolni. hihetetlen egyszerű, és nagyon cukik.
köhécselve, kicsit náthásan, kicsit fájósan, kicsit rosszullevősen ülök a gép előtt, és felváltva nyomogatom a telefonom. egyre jobban kezdem megszeretni. imádom a mézes teát, újabban ez is a mániám lett, minden nap iszok egy bögre forró gyümölcsteát mézzel, cukorral és citromlével. nagyon finom!

ma reggel az a jóhír fogadott, hogy L.-nak sikerült eladnia a vaterán az egyik angol könyvem. szóval megvehetem az áhított könyvecskémet, és gyűjthetek a visszajáróból a következőre! alig várom.
cicó ma nem tudott átjönni, mert ő is beteg, de rajzoltam neki cicószerelmes képet. azt hiszem örült neki!
írtam kívánságlistát is, a közeljövőre nézve. önmagam fejlesztésébe pedig gőzerővel belekezdtem!
? "illness" was Posted On: 2012. január 10., kedd @21:11 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?