egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 okay
csodaszép és csodajó napokon vagyok túl. ahhoz képest, hogy megindult az iskola, semminek nem érzem változását. úgy értem minden napot a tőlem telhető legnagyobb maximumon igyekszem végrehajtani, és egyáltalán nincs annyi tanulnivalóm, mint hittem, hogy lesz. - kopp, kopp -
a félévim igaz nem úgy sikerült, mint hittem, de így is a legfontosabb tárgyakból igencsak jól teljesítettem, és igyekszem még ennél is jobban teljesíteni a következő félévben. :) nagyon sok tervem van, és most, hogy beindult a 2012-es év, meg méginkább egyre izgatottabb vagyok!
sok-sok tervem van, és egyre több mindent készítek el lapra írva. nagyon várom már, hogy elköltözzünk, és végre megalkothassam a saját különleges magic-room beütésű szobám.. minden szegletét imádni fogom, és alig várom, hogy ott legyek már! :) tele fogom képekkel, feliratokkal rakni, és minden centimétere boldogságot fog sugrázoni. és az az ikeás duplaágykeret ! ó, mamám, fantörpikus lesz rajta aludni!

egyébként jelenleg be vagyok pakolva, a hajam megmostam - igaz, már ráférne jövőhéten egy hajfestés -, a körmeim épp festési állapotban vannak - végre megnőttek! -, megírtam a leckéimet, és a Grace klinika 7. évadja letöltendő állapotban várakozik rám.

minden rendben van, abszolút. ha minden igaz, ma este olvasok is a motivációs könyvemből, és mosolyogva alszom el. :)
? "okay" was Posted On: 2012. január 8., vasárnap @20:07 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?