egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 felhők szélén pihengetve
 Végre felszabadultan írhatok. itt pötyögök este, pizsamába bújva, tetőtől talpig tusfürdőtől illatozva, mellettem nagy, vastag könyv. igazából már három napja itthon vagyok lassan, és hihetetlenül élvezem. kialszom magam, 10-12 óra alvásnál korábban fel sem kelek. reggelire nutellás kenyeret eszek rendszerint egy pohár tejjel, és azt teszem, amihez kedvem szottyan. sajnálatos módon a született feleségek összes évadát kivégeztem a grace klinikához hasonlóan, úgyhogy újabb áldozatot szedtem, és a szívek szállodájának kezdtem neki. mérhetetlenül szeretek sorozatot nézni, miközben majszolok itthon, tetőtől talpig pizsiben a rózsaszín mamuszommal.
meg kell hogy mondjam, ez a sorozat tényleg annyira jó, mint régen emlékeztem egy-két részéről. rengeteget mosolygok rajta, és a zenék benne, ó mamám, hát nagyon szuperek. egyszóval néha teát, néha kávét szürcsölgetve táborozom le a laptopom előtt, és bambulom a sorozataimat.
szeretem az egy órás szellőzést is, amit Zeusszal kell töltenem. minden nap sétálnia kell, és az oroszlánrészét igyekszem én elvégezni, mert szeretek vele lenni, és mindig feltölt, amikor látom, hogy milyen szabadon futkorászik a nagy réten más kutyákkal, vagy egymagában. néha még beszélgetek is vele - hiába hangzik teljesen elmebetegnek, tényleg jól esik hozzá szólni, valamint néha abszolút olyan érzésem van, mintha hallaná is mit beszélek. annyira jó érzés! ő mindig feltétel nélkül szeret, és én is őt.
késő délutánonként ledőlök, és húsz percet tényleg a kollektív agykiüresítésnek használok. hihetetlen feltöltő tud lenni a nap folyamán, és 3 napja egyfolytában szakadatlanul ledőlök egy adott órában, és teljesítem az én kis aznapra kiválasztott zenés adagomat az ágyon fekve.
habár nátha, megfázás és egyéb kedves tünetek miatt maradtam itthon, pár köhécselésen kívül szerencsére semmi bajom. holnap nagy terveket készülök még végrehajtani, megírom az áhított vágyak listáját, sokat olvasok, Zeuszozom, pihenek, aztán pedig péntek bekacsintok pár laza tanórára, hogy aztán Adrussal egy felejthetetlen délutánt töltsünk együtt. alig várom az ikeázást, árkádozást, nézelődést vele. utána pedig a várva-várt édesmézes hétvége, Dáviddal most ünnepeljük szombaton a második évfordulónkat. alig várom .. :)
? "felhők szélén pihengetve" was Posted On: 2012. február 1., szerda @19:00 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?