egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 zsúfoltság és a megkönnyebbülés
(a zene tudom, hogy pocsék, majd korrigálok rajta, ha rájövök hogyan tudom leváltani. addig is elnézést kérek mindenkitől)

ez a hét tele volt mély beszélgetésekkel, sok-sok erőfeszítéssel, készüléssel, dolgozathegyekkel, rengeteg jegyzettel, kisebb-nagyobb nevetésekkel, vágyakozással, álmos, és ingerült szóváltásokkal, kisebb-nagyobb összeszólalkozásokkal, és hóval. őszintén sajnálom, amiért már nem esik, és habár kitartóan még mindig megmaradt az utcákon pár centi, kezdi feladni. pedig olyan csodás volt hóesésekben hazamenni, néha kirévedni az iskola ablakán és a tájat csodálni annak ellenére is, hogy mindenki azt neheztelte, hogy mikor áll már el.
szegény én, ebben a nagy zsúfolt hétben szinte nem is tudtam sorozatot nézni, és amit tudtam is, kapkodva, tejberizs majszolgatása közben. tudni kell, hogy élek-halok a tejberizsért, és korlátlan mennyiségben tudok főzni bármikor magamnak, vagy másoknak. s habár jelenleg mást főzni még soha nem főztem igazán, ezért teljesen odavagyok, és tökéletesre fejlesztettem a receptet, habár igazán nem kell hozzá sok minden... természetesen sütésre nem szakítottam még alkalmat, de erőteljesen gondolkodom, hogy megint sütök pár doboznyi kekszet Cicónak, ugyanis ő meg él mindenféle sütési tevékenykedésemért. Isten áldja őt
tegnap tanítottam a héten, sőt, már az összes edzésemen túl vagyok, ami erre a hétre vonatkozott. nagyon jól esik, hogy végre nem kell aggódnom amiatt, hogy hogyan pótlok be egy hét lemaradást, és vajon hogyan korrigálom majd magam a tanítás során, de minden tökéletesen sikerült. sőt, a lemaradás pótlása közben jókat szoktam röhögni másokkal magamon, tehát lassan már csoportos programmá alakult az engem való tanítás.
jelenleg pár csöppnyi körömlakklemosóval rendelkezem, és imádkozom, hogy lemossa az összes piros körmöm

Ámen.
? "zsúfoltság és a megkönnyebbülés" was Posted On: 2012. február 11., szombat @18:33 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?