egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 a második szerelmetes év napja
a mai hófehérbe borult nap után elmentünk egy hosszú belvárosi sétára. betértünk egy hatalmas, többszintes könyvesboltba, ahol hirtelen úgy éreztem magam, mintha becsöppentem volna egy álomországba. hirtelen nem akartam mást, csak egy puha ágyikót, a pizsamám, egy forró, meleg mézes teát, és az általam kiválasztott nyolc könyv közül az egyiket. szerettem volna a lábamhoz fekve Dávidot. szerencsére az ott lévő pár puff segitett (sajnos ezen a gépen nincs hosszú i) ideiglenesen kielégiteni az olvasás iránti vágyaimat. miután kiolvasgattuk magunkat, elmentünk egy pizzázós étterembe, ahol isteni sonkás-kukoricás pizzát és somlóival töltött palacsintát nyammogtunk, miközben múltról, jelenről beszélgettünk, majd egy kisebb malőr után - lezúgtam az étterem lépcsőjén - beugrottunk a müllerbe. találtam egy nagyon aranyos füzetet, amiért vissza fogok menni a következő napokban. alig várom!
most pedig már itthon ülünk, egy rágógumiillatú zsepicsomaggal és egy étcsokis bountyval felszerelkezve, gőzölgő teával és egy Anna Frank könyvvel, amihez nemsokára nekikezdek. a napokban utánaolvastam a lány történetének, és teljesen elragadott a kitartása, hozzáállása. nagyon várom, hogy olvassak róla. :)


boldog második évfordulót, Cicó! :)
nagyon szeretlek
? "a második szerelmetes év napja" was Posted On: 2012. február 4., szombat @21:05 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?