egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 parfümvadászat
ma puszta sztrájkolásból úgy döntöttem, hogy inkább itthon a lábamat lógatom, de nincs az az isten, hogy nekiálljak tanulni, úgyhogy nekiindultam egy nagy fürdésnek, áztattam magam a meleg víz alatt, kitisztítottam az arcom, és összepakoltam a dolgaim. pihentem, és izgi dolgok után leskelődtem a neten, mint például az a testpermet, amit külföldről kapott egyik osztálytársnőm 1-2 éve, és beleszerettem. virágillata van, és nincs mégegy ilyen isteni parfüm, amiért ne áhítoznék ennyire. mivel az eredeti honlapon, ahol kapni lehetett már nem hirdetik, így képes voltam egy kanadában élő lánynak írni, hogy árulja-e még azt a bizonyos testpermetet. ahh, isteni jó lesz magamra fújni, és a közelgő tavaszban abban illatozni!
továbbá írtam kívánságlistát
ahh, boldogsághormonok!

? "parfümvadászat" was Posted On: 2012. február 21., kedd @19:41 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?