egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 a dóri
a dóri
mindig úgy fogad, hogy átölel. fagyoskodva nyit ajtót, gyorsan puszit nyom az arcomra, és miután beléptem az előterükbe, két percig mindig tüncögünk. hangosan érkezem, és folyton beszélek, míg cipőt kötök, de ez soha nem zavarta még. a dóri mindig megvárja, míg leveszem a cipőm, és a dóri mindig főz nekem kávét. a dóri mindig hoz a kávéhoz tejet, és a dóri mindig végignézi, ahogyan a fél doboz cukrot beleöntöm a forró löttybe. a dórival mindig jó beszélgetni. a dórinak mindig van miről mesélni, a dóri mindig végighallgatja az aktuális lelki életem gombolyagjának minden egyes szálját. a dóri mindig velem nevet, és a dóri mindig érdeklődik. a dóri mindig velem örül, a dóri mindig velem szomorkodik, a dóri mindig ott van. a dóri ott csücsül a gépe előtt, mint egy bagoly, és a szemüvege mindig rajta van. a dórit mindig jó hallgatni kócos hajjal, és a dóri kivétel nélkül minden alkalommal végighallgatja, ha egy órában hatvanszor mondom el, hogy éhes vagyok. a dóri feljegyzi a hülyeségeimet. a dórival közös jegyzettömbünk van a gépen, amibe írjuk a hülyeségeinket. a dórival mindig jó képeket csinálni, és a dórival olvassuk egymás blogját. a dórinak mindig kényelmes az ágya, és a dóri előszeretettel ül be az ágy sarkába a laptopommal. a dóri szereti a laptopom, mert gyors és szép. de a dóri a régi laptopom is szerette, ami lassú volt, és szar. a dórival jó sorozatozni, és a dórival mindig jót röhögünk egy régi emléken. a dórival van egy közös így jártam anyátokkal részünk, a KALAP-os rész. azon mindig sírunk. mert a dórival jó sírásig röhögni. a dóri tudja, hogy fogalmazásgátlót szedek fogamzásgátló helyett, és a dóri anyukájával mindig összeszedik a 78 taknyos zsepimet miután elmentem tőlük. a dóri egy éjszaka sem alszik, mert minden éjszaka hangosan nyögök, és beszélek, de a dóri mégis megengedi, hogy náluk aludjak. a dóri minden éjjel felmászik az ágyamra, ha nekem pisilnem kell, és ki kell mennem és a dórinak bármikor felporszívozok egy pókot hajnali négykor, ha arra kér. a dórival jó törökbálinton lenni és a dórival mindig jó kávézni, mert kávéfüggők vagyunk. a dóri mindig olvassa a történeteimet, és a dóri történetei pedig mindig jók. én vagyok a dóri első számú rajongója, mert a dóriból egyszer szuper cukrász lesz, és palacsintász. de ezt még nem tudja. a dóri mindig kölcsönadja mindenét, ha úgy van, és a dórinál van a fél ruhatáram, mert én is kölcsönadom, amim nekem van. a dóri körömlakkjai nagyon szépek és a dóri mindig csodás sminkeket csinál. a dóri mindig szépen kisminkel, ha megkérem. a dóri szeret az iphoneomon dudlizni, és a dóri mindig két kézzel játssza, pedig elég csak egy kézzel. a dóri szerint hülye vagyok de a dóri nagyon szeret engem.
a dóri az egyik legfontosabb ember az életemben és a dóri az én örök barátnőm.
mert a dóri az én szívem csücsökjének egyik nagyon nagy szegletében lakik és a dóri nagyon is szeret ott lakni. és a dóri mindig is ott fog lakni, miközben én megeszem előle az összes egy kanál nutellát és az ari mama baracklekvárját.


dóri, éhes vagyok!


szeretlek
? "a dóri" was Posted On: 2012. február 18., szombat @12:26 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?