egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 fuck it
csak egyszerűen nem tudom, mit csinálok rosszul.
nem értem, miért van az, hogy sokszor már túlságosan sokat tanulok, és valamiért négyest kapok. hogy biztos vagyok abban, hogy a dolgozatra teljes mértékben felkészültem, mégis, mikor kikapom, alig értem el a négyest, apró figyelmetlenségek miatt. miért van az, hogy órán tökéletesen tudok mindent, és direkt átolvasom az anyagot még lefekvés előtt, vagy az iskolába menet a buszon, és egyszerűen mikor kikapom, megdöbbenek. miért van az, hogy 22 emberből egyedül az én dolgozatomat veszik el és írják rá a témazáró egyes jegyet, amikor csak segíteni akartam a padtársamnak. miért van az, hogy a maradék 21 emberre egyet pisszent, és nem veszi el? miért van az, hogy már a sokadik napomat/órámat áldozom arra, hogy kijegyzetelem magamnak a már amúgy is kiírt tananyagot mégegyszer, és miért van az, amikor egyszerűen már úgy vagyok vele, hogy nem érdekel? aztán meg egyszerűen teljesen szétmarcangolom magam a haragtól, hogy nem tanultam meg. nem értem, hogy ha ennyi időmet és energiámat rászánom, miért nem vagyok képes olyan jegyekre, amiket én akarok. nem vagyok így sem rossz tanuló, sőt, de úgy érzem ennél jobbat érdemlek. nem tudom, mit rontok el
nem tudom, mikor jön el a pillanat, amikor nem üres a hűtő, vagy amikor nem kell azon idegeskednem, hogy itthon vannak és nem pihenhetek, tanulhatok nyugodtan. nem tudom mikor jön el az a pillanat amikor teljes nyugodtsággal mehetek el valakivel hétvégén, és nem kell attól görcsölnöm, hogy az elkövetkezendő két hónapban nem kérhetek semmit. nem tudom mikor jön el a pillanat amikor nem kell számolgatnom a centiket a cipőmön, mert szinte teljesen kezd tönkremenni, és kellene új, vagy nem tudom mikor jön el a pillanat amikor végre nem a kifakult dolgokat kell felvenni újra és újra. nem tudom mikor mehetek el körbenézni egy boltba mindenféle rossz érzés nélkül. nem tudom mikor jön már el az a pillanat, hogy nem kreálok magamnak ilyen rohadék körülményeket, és nem tudom mikor jön már el az a nyamvadt pillanat, amikor elmúlik a dühöm magam iránt

most már igazán vége lehetne
felrobbanok
? "fuck it" was Posted On: 2012. március 12., hétfő @14:34 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?