egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 may
a tipikus utolsó májusi hetek velejárója a dolgozathegyek tömkelege. igazából nagyon nem kéne frusztrálnia ennek az egésznek, sőt egyáltalán nem kéne amiatt félnem, hogy bármelyik nem sikerül, vagy hogy milyen lesz az évvégi átlagom.. mert ha belegondolok TELJESEN mindegy. ha most megkérdeznék, hogy három évvel ezelőtt mennyi volt pontosan az átlagom, nem tudnám, csak körülbelüli értékre saccolni. most jóformán érettségi előtt egy évvel az a bizonyos öt tantárgy számít. tulajdonképpen ezek miatt voltam kicsit ma is ki, mert maximalista lévén zavar, amikor több tantárgyból négyes leszek.. főleg olyanokból, amiből tudom, hogy jobb is tudnék lenni. és vagyok is, az átlag mégig a négyesem felé hajlik, de megfogadtam, hogy minden dolgozatot addig nyúzok, míg lehet, aztán meg lesz, ami lesz. who cares, tényleg jók a jegyeim amúgy is

hétfőn voltam a McCafés állásinterjún, és most nagyon drukkolni kell nekem, hogy megkapjak egy eladói állást ott!

annyi annyi vágyam van !!
? "may" was Posted On: 2012. május 15., kedd @20:20 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?