egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 csütörtök
tegnap kipróbáltam az automatikus írást.
annyira ledöbbentem, nem gondoltam volna, hogy ennyire tisztán hallom őket.
másfél oldalt gépeltem szerintem kevesebb, mint 12 perc alatt! és nagyon hasznos tanácsokat kaptam tőlük.



ma utánakeresek olyan ételeknek és italoknak, amik abszolút egészségesek. lassan egy éve, hogy rengeteget küszködtem a gyomorégéssel, fájdalommal, és rosszullétekkel, de most itt az idő, hogy meggyógyuljak. összegyűjtök pár olyan ételt, amit én is minden nap meg tudok enni - és közben szerintem fogyok is, hisz a test meghálálja azt, ahogyan bánsz vele.
elképesztő, hogy az elmúlt egy évben több, mint 9 kilót fogytam. hihetetlen. minden erőlködés nélkül!
itt az ideje, hogy elérjük a leadott 14 kilót. már most annyira durva, ahogy néztem magam fürdőruhában. el sem tudom képzelni, milyen lehettem régen. de most mindenesetre egyre inkább tetszek magamnak

elképzeltem magamnak egy bézs, nude, krémszínű kétrészes, pánt nélküli bikinit. alig várom, hogy rátaláljak!

este vár rám egy nagy kutyasétáltatás. most szeretnék sétálgatni egy kicsit. jó lesz a futkározó kutyákon mosolyogni. :)

jövőhét hétvégén pedig vár rám egy közös sütés, és kirándulás Cicóval Dobogókőn. nagyon jó lesz! :) sosem kirándultunk még együtt!
? "csütörtök" was Posted On: 2012. május 10., csütörtök @10:47 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?