egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 otthon, édes otthon
és eljött a pillanat. kemény másfél év után újra itt vagyok! megint írhatok, és ennek nagyon örülök... ezer éve gondolkodom már - ha nem ezeregy -, hogy pötyögök az életemről, mert annyira hiányzik a hangulata az egésznek. ráadásul annyiszor volt, hogy csak úgy írnék magamnak, és mégis jobban elfoglalt a sablon szerkesztgetése végül mint maga az írás.

ma még mindig ledöbbent a tudat, hogy mennyi minden változott pár hónap alatt. olyan érzés, mintha ezen a héten szembesülnék azzal, hogy végül mennyire jóra fordult minden. és mégis olyan nehéz elhinni! a tudat, hogy tavaly szeptemberben elköltöztem, és már nem lakom otthon még mindig hihetetlen. annyira gyorsan és meggondolatlanul történt, mintha egy fogat tépne ki érzéstelenítés nélkül a fogorvos a helyéről. de ha akkor gondolkodni kezdek, talán sosem lennék most itt. emlékszem, hogy azt mondták nekem akkor, hogy "most menned kell", vagy valami ilyesmi. és én mindennél jobban tudtam, hogy igen, akkor most mennem kell.
és elmentem.
és itt ülök a fotelomban, mellettem a már teljesen kikanalazott gesztenyepürés tányérom, az angyalos könyvem, mindeközben zenét hallgatok, és igen, a saját lakásomban nézek körül. (najó, gyakorlatilag nem az enyém, mert bérelem, de ÉN lakok benne jelenleg!) és ez az érzés megfizethetetlen. egyre inkább megszeretem. még néhány dologban otthonosítani szeretném, és azt az érzést is tudatosítani akarom, hogy ez már nem egy ideiglenes hely, ahol nem érezhetem otthon magam. ez az én otthonom jelenleg. a saját kis otthonom.


aztán ezen a héten szembesültem azzal is, hogy mennyire jó helyen vagyok. hogy Sz., a főnököm mennyire megszeretett, és hogy én mennyire megszerettem őt. hogy semmi sem történik véletlenül. hogy okkal kerültem ide, és ki tudja ezek után mennyivel jobb helyre kerülhetek majd cégen belül. tényleg nagyon megkedveltem a mostani helyet és a légkört ott. valamint az, hogy tegnap kitört a munkahelyen egy hatalmas változás, ami miatt lehet hogy nagy szórás lesz a cégben és engem semmi nem fenyeget egy egy évvel ezelőtt meghozott döntésem miatt.. felbecsülhetetlen. olyan érzésem van, mint amikor összeállnak a kockák. mint amikor rájövök, hogy végül minden azért történt, hogy nekem a legjobb legyen. érzem azt is, hogy a napokban jönnek még pozitív változások, vagy valamiféle változások, amiket szeretnem kell ugyanúgy. mert bármi is van, értem történik. legyen az az adott szempontból nagyon jó vagy nagyon rossz akár.





D.vel a kapcsolatunk azóta teljesen megerősödött. nem is tudom, olyanok vagyunk, mint két gemkapocs, amiket sosem lehet szétszedni. jól esik, hogy itt van mindig, és támogat. néha elgondolkozok azon, hogy egyedül nem is tudom mire mennék nélküle, annyi mindenben segít otthon is, meg amúgy... a maga kis naiv, édes szeretetével minden gondom-bajom végighallgatja és megpróbál segíteni. de mindig itt van. alig várom azt a bizonyos alkalmat és napot amit még most nem publikálhatok.. de nagyon jó lesz :)
a most vasárnapi családállításra nagyon kíváncsi vagyok. eléggé félek is, mert kétes érzéseim vannak vele kapcsolatban. nem tudom, hogy mire számítsak. de mindenképpen be fogok számolni életem első ilyen alkalmáról.. :)


? "otthon, édes otthon" was Posted On: 2014. február 5., szerda @23:07 | 0 hozzászólások ?

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?