egy angyallány napjai ;
?????? ?? © ? ? ? ? ?
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 elmélkedés a szürke időben
vasárnap elindítottam valamit. családállításon voltam. még nagyobb hatását nem vettem észre, de úgy érzem, hogy megfogom az aznapi érzéseimet, és berakom a szívembe - így hátha hatásosabb lesz minden. mindenesetre lenyűgözött jó pár dolog ezzel kapcsolatban. feltétlenül menni fogok még, mert úgy érzem szükségem van rá. később lehet, hogy részletesebben is beszámolok. esténként próbálom felidézni, hogy mi is történt aznap, és ilyenkor úgy érzem, hogy egy álomba kerültem. valahogy magával ragadt ez az egész. kiváncsi leszek, hogy mit indított el...

furcsa dolgokra döbbentem rá a napokban. valami egészen biztosan változik. egy öt éve tartó kapcsolat, amit a 'tanácsadómmal', kineziológusommal tartok a részéről teljesen megszakadt. eléggé letaglózott a dolog, de a fura, hogy jelenleg a sértettségem nagyobb vele szemben, mint az ő hiánya.
még sajnos mindig bennem van a legutóbbi tanfolyamon való nevetséges viselkedése az egyik spirituális társának. annyira felhúz a téma, és nagyon szeretném mindkettejüket elengedni - pontosan amiatt, mert úgy érzem ez egyáltalán nem szolgál már engem, és nem jó dolog valaki iránt ilyet érezni... rajtuk egészen biztos ez a viselkedés nem változtat.
aztán tegnap döbbentem rá arra, hogy van olyan kapcsolat az életemben, amit nem tudom, hogy komolyabb szinten megéri-e folytatni. azt érzem hogy az illető hozzám képest teljesen lenn van, és nem tiszteli a magánszférám, valamint meg akarok felelni neki - eltitkolom inkább, hogy hol vagyok, mintsem hogy megbántsam őt azzal, hogy nem vele. de hát kérem! ez nem normális kapcsolat. a sarkamra kell állnom, és szembesülnöm kell az esetleges következményekkel, ha őt ez bántja. csak nem tudok azzal mit csinálni, akivel a kapcsolatom egyáltalán nem emel feljebb egy milliméternyit sem. abban fogok reménykedni, hogy minden jóra fordul... és nem a rossz tulajdonságaira kell koncentrálnom.

tegnap meglátogatott Ariel arkangyal, és olyan jó volt! látványosan mozgatta az ujjával a gyertyák fényét. nagyon meglepett, hogy ilyen nagy dolgokra volt képes csak azért, hogy bizonyítsa nekem, itt van, és látom őt. még mindig nagyon boldog, hogy észrevettem :)

nem aludtam ki magam Dávidnál, és az idő is elég nyomott. nincs túl sok kedvem táncolni menni, sőt... de szeretném, ha jól sikerülne. este jön Dorca, és kicsit izgulok, hogy mi lesz. remélem jól elütjük az időt. holnap dolgozom. :)
? "elmélkedés a szürke időben" was Posted On: 2014. február 11., kedd @14:35 | 0 hozzászólások ?

« Older posts

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from ¦¦¦ Cursor from Images from ¦

?????? ?? © ? ? ? ? ?